Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
that90sshow
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 8-5-2006 Berichten: 414
Woonplaats: Erpe
|
Geplaatst: Do Jan 20, 2011 5:24 pm Onderwerp: 2 kolomsbrug Irik Trading |
|
|
In het restauratietopic van Dale noemde iemand het bedrijf "Irik Trading". Op www.iriktrading.com staan 2 kolomsbruggen voor pakweg 1500 euro. Ofwel heb ik daar een totaal verkeerd beeld van, maar dat lijkt mij nu niet zo duur voor een nieuwe brug. Weet iemand of dat iets voorstelt? Bedankt. _________________ '72 Ragtop
'89 T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 Golf GTI (in resto) |
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
|
Naar boven |
|
|
Johan V Flat4Free Junkie
Leeftijd: 49 Geregistreerd op: 26-6-2008 Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark
|
Geplaatst: Do Jan 20, 2011 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
1m80 gaat die maar omhoog. Dat wil zeggen dat je continu met je hoofd schuin moet staan om eronder te werken als je groter bent dan 1m80. Ik zou dan eerder voor die andere gaan die 1m95 omhoog gaat. _________________
Project: T2b van mijn geboortejaar |
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:18 pm Onderwerp: |
|
|
En hoe hoog is je plafond? 1.8m met de hoogte van een wagen er nog eens op is al vrij hoog hoor voor een standaard plafond.
Ikzelf zit met 3.8m plafond en zou 1.8m al hoog genoeg vinden, anders moet je steeds met je armen gestrekt werken, wat ook vermoeiend is. Nu dat is kwestie van persoonlijke goesting natuurlijk he. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
jazze
Geregistreerd op: 10-2-2008 Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:30 pm Onderwerp: |
|
|
en hoeveel van de tijd werk je werkelijk aan de onderkant van een auto?
Als je aan ophanging ofzo werkt is 1.5m - 1.6m al genoeg vermoed ik. |
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:32 pm Onderwerp: |
|
|
Voor kever is het een dik voordeel he jazze. Zeer gemakkelijk voor demonteren van motor, boite en de ophanging ook natuurlijk.
Een 2 palenbrug heeft veel voordelen, maar natuurlijk ook enkele nadeeltjes. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
jazze
Geregistreerd op: 10-2-2008 Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
Ik bedoel dat een brug niet perse tot 2m hoogte moet gaat he
Of monteer/demonteer je een motor op 1.5m hoogte
Heb er zelf ook al voor aan het zien geweest, zou idd zeer handig zijn gewoon omdat je je niet altijd moet bukken tot op de grond.
Bv. bij het werken aan remmen ofzo kan je dit gewoon rechtstaand doen. |
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 6:14 pm Onderwerp: |
|
|
Quote: | Of monteer/demonteer je een motor op 1.5m hoogte Surprised |
Rustig jong!!!!
Ik wil enkel maar zeggen dat een 2 palenbrug voordelen heeft t.o.v. een 4 palenbrug om aan een kever te werken. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
jazze
Geregistreerd op: 10-2-2008 Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
Was niet boos bedoel hoor, daarom de
T was eerder als grap bedoeld!
intonatie leggen op forums is niet altijd even simpel! |
|
Naar boven |
|
|
|
|