www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 03, 2024 9:21 am
2 kolomsbrug Irik Trading
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
that90sshow



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 8-5-2006
Berichten: 414
Woonplaats: Erpe

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 5:24 pm    Onderwerp: 2 kolomsbrug Irik Trading Reageer met quote

In het restauratietopic van Dale noemde iemand het bedrijf "Irik Trading". Op www.iriktrading.com staan 2 kolomsbruggen voor pakweg 1500 euro. Ofwel heb ik daar een totaal verkeerd beeld van, maar dat lijkt mij nu niet zo duur voor een nieuwe brug. Weet iemand of dat iets voorstelt? Bedankt.
_________________
'72 Ragtop
'89 T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 Golf GTI (in resto)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk zou ik dan voor deze gaan. Maar ik denk dat je in occasie veel mooiere koopjes kan doen van bvb faillisementen en dergelijke

http://www.iriktrading.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=405&category_id=18&option=com_phpshop&Itemid=4

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze bvb http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/gereedschap/brug-te-koop-76797776.html?qq=autobrug&pcpl=&pc_id=&afd=
_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Johan V
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 26-6-2008
Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 9:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

73low schreef:
Persoonlijk zou ik dan voor deze gaan. Maar ik denk dat je in occasie veel mooiere koopjes kan doen van bvb faillisementen en dergelijke

http://www.iriktrading.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=405&category_id=18&option=com_phpshop&Itemid=4


1m80 gaat die maar omhoog. Dat wil zeggen dat je continu met je hoofd schuin moet staan om eronder te werken als je groter bent dan 1m80. Ik zou dan eerder voor die andere gaan die 1m95 omhoog gaat.

_________________

Project: T2b van mijn geboortejaar
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En hoe hoog is je plafond? 1.8m met de hoogte van een wagen er nog eens op is al vrij hoog hoor voor een standaard plafond.
Ikzelf zit met 3.8m plafond en zou 1.8m al hoog genoeg vinden, anders moet je steeds met je armen gestrekt werken, wat ook vermoeiend is. Nu dat is kwestie van persoonlijke goesting natuurlijk he.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jazze




Geregistreerd op: 10-2-2008
Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en hoeveel van de tijd werk je werkelijk aan de onderkant van een auto?

Als je aan ophanging ofzo werkt is 1.5m - 1.6m al genoeg vermoed ik.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor kever is het een dik voordeel he jazze. Zeer gemakkelijk voor demonteren van motor, boite en de ophanging ook natuurlijk.
Een 2 palenbrug heeft veel voordelen, maar natuurlijk ook enkele nadeeltjes.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jazze




Geregistreerd op: 10-2-2008
Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik bedoel dat een brug niet perse tot 2m hoogte moet gaat he Wink

Of monteer/demonteer je een motor op 1.5m hoogte Surprised

Heb er zelf ook al voor aan het zien geweest, zou idd zeer handig zijn gewoon omdat je je niet altijd moet bukken tot op de grond.

Bv. bij het werken aan remmen ofzo kan je dit gewoon rechtstaand doen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
73low



Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Of monteer/demonteer je een motor op 1.5m hoogte Surprised


Rustig jong!!!! Evil or Very Mad

Ik wil enkel maar zeggen dat een 2 palenbrug voordelen heeft t.o.v. een 4 palenbrug om aan een kever te werken.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
jazze




Geregistreerd op: 10-2-2008
Berichten: 81
Woonplaats: Rotselaar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Was niet boos bedoel hoor, daarom de Wink
T was eerder als grap bedoeld!

intonatie leggen op forums is niet altijd even simpel!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group