Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
andy van der jeught Flat4Free Junkie
Leeftijd: 38 Geregistreerd op: 9-10-2004 Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 7:07 pm Onderwerp: |
|
|
kheb er ene geweten met een 2-palenbrug,
hij zette de kever omhoog, haalde de vooras eraf, en de kever is achterovergeslagen en van de brug getuimeld _________________ kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103 |
|
Naar boven |
|
|
73low
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 6-3-2007 Berichten: 2295
Woonplaats: Oostende
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is het nadeel van 2 palen he Andy, is absoluut niet zo stabiel. Hangt allemaal wat af van hoever je de armen kan uittrekken en uitsteken naar de wielen toe. Hoe verder die armen openstaan hoe stabieler. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
yourt
Leeftijd: 10 Geregistreerd op: 7-3-2007 Berichten: 1634
Woonplaats: Boechout
|
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
andy van der jeught schreef: | kheb er ene geweten met een 2-palenbrug,
hij zette de kever omhoog, haalde de vooras eraf, en de kever is achterovergeslagen en van de brug getuimeld |
zeker dat da geen cowboy verhaal is??? _________________ T1 1971 cabrio (Duitsland)
T1 1968 1200 spaarkever (Belgiƫ)
papieren '65er Kever, 2 extra D-blokskes en nog een CU of twee. Vroeger: T3 1989 1.6 TD camper (Duitsland), T3 1980 2.0 CU camper (Nederland), '61er 1200 (Zweden)'65er 1200, '68er 1300,... |
|
Naar boven |
|
|
Yogi
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 24-1-2009 Berichten: 6
Woonplaats: Blaasveld - Willebroek
|
Geplaatst: Za Jan 22, 2011 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
yourt schreef: | andy van der jeught schreef: | kheb er ene geweten met een 2-palenbrug,
hij zette de kever omhoog, haalde de vooras eraf, en de kever is achterovergeslagen en van de brug getuimeld |
zeker dat da geen cowboy verhaal is??? |
nee dit kan kloppen ik heb dat ook bijna voorgehad. Ik moet zeggen dat dit bij eender welke auto kan voorvallen hoor.
Ik doe dagelijks niet anders dan bruggen plaatsen en heb zo'n verhalen al enkele keren gehoord.
maar als je je armen goed plaatst is dit de ideale brug voor een kever aangezien je overal goed bijkan, ik gebruik ze zelfs om de kas van het chassis te nemen.
Om terug te komen bij die brug van Irik moet ik eerlijk zeggen dat deze goed meevallen als hobbybrug als ze goed geplaatst worden. Bij een occasiebrug van op kapaza of zo moet je oppassen wat je koopt, deze zijn meestal goed versleten en voor de meetste van die merken zijn er geen stukken meer te verkrijgen.
Moest er iemand vragen hebben over een brug of plaatsing er van stuur dan gerust maar een PM.
Greetz Yogi |
|
Naar boven |
|
|
koen1303
Leeftijd: 52 Geregistreerd op: 26-10-2008 Berichten: 3358
Woonplaats: As
|
Geplaatst: Za Jan 22, 2011 10:07 pm Onderwerp: |
|
|
Al verschillende dingen bij Irik gehaald (ik kom daar iedere dag voorbij op weg naar 't werk) en toch allemaal vrij goede kwaliteit _________________ 1303LS - 1972 .. under continuous construction ...
T3 Westfalia 2.0 - 1980 .. same, .. driving project .. |
|
Naar boven |
|
|
bugske1300 Flat4Free Junkie
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 7-7-2008 Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt
|
Geplaatst: Ma Jan 24, 2011 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
yourt schreef: | andy van der jeught schreef: | kheb er ene geweten met een 2-palenbrug,
hij zette de kever omhoog, haalde de vooras eraf, en de kever is achterovergeslagen en van de brug getuimeld |
zeker dat da geen cowboy verhaal is??? |
heb dit helaas ook al zien gebeuren... wel met iets anders dan ne kever, maar t kan idd gebeuren. _________________ surfbugske, resto cal look '73! |
|
Naar boven |
|
|
Dobbels
Leeftijd: 9 Geregistreerd op: 27-4-2009 Berichten: 34
Woonplaats: Sint-amandsberg
|
Geplaatst: Di Jan 25, 2011 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Heb thuis vierpalen brug staan,en moet zeggen voel mij altijd veel zekerder onder vier palen brug,u auto staat vast ,hij mag nog rot zijn,het heeft mischien wat minder vrijheid voor te werken ,maar je kan er ook alles aandoen hoor.
Soms zie ik die auto zou bewegen,op twee palen brug,hou ik mijn hart toch vast;
D mijne komt van ati oudenaarde ,wel tweedehans en laten plaatsen. |
|
Naar boven |
|
|
dollekever Flat4Free Rakker
Geregistreerd op: 1-10-2007 Berichten: 127
Woonplaats: Baardegem
|
Geplaatst: Di Jan 25, 2011 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
andy van der jeught schreef: | kheb er ene geweten met een 2-palenbrug,
hij zette de kever omhoog, haalde de vooras eraf, en de kever is achterovergeslagen en van de brug getuimeld |
LOL wij hebben da bekanst is voor gehad me nen astra G coupe op zo'n brug da uit de grond komt, da was dan nog maar enkel met de wielen er vanvoor af te doen.
Sjans dak af en toe nie staan te slapen
Neenee geen cowboy verhalen vraag maar aan mijne maat van wie den astra was, diene kan wellicht z'n bruin onderbroekske nog late zien
Nu back on topic; ik zou ook eerder gaan voor een occasie koni, of FOG dan voor de nieuwe eerlijk gezegd. Hebben meestal ook langere armen |
|
Naar boven |
|
|
bugske1300 Flat4Free Junkie
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 7-7-2008 Berichten: 4605
Woonplaats: neerpelt
|
Geplaatst: Wo Jan 26, 2011 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
ik twijfel nog voor zo een schuurbrug of die verrijdbare 4 palen brug.. _________________ surfbugske, resto cal look '73! |
|
Naar boven |
|
|
that90sshow
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 8-5-2006 Berichten: 414
Woonplaats: Erpe
|
Geplaatst: Do Jan 27, 2011 12:07 am Onderwerp: |
|
|
Interessante verhalen... Een 4-kolomsbrug met armen die onder de kriksteunen bevestigd worden, dat bestaat toch toevallig niet? _________________ '72 Ragtop
'89 T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 Golf GTI (in resto) |
|
Naar boven |
|
|
|
|