www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 7:21 am
Advertenties...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nonkel jan
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 20
Geregistreerd op: 6-11-2004
Berichten: 5339
Woonplaats: Oedelem 8730, grens oost-west vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cedo Nulli schreef:
Amai, chips en bier want dat gaat hier plezant worden !!!!

(on topic: Op de verschillende Land Rover fora waar ik zit hebben handelaars een apart gedeelte om hun waren aan te bieden. En dienen ze een bijdrage te betalen)


een heel goed gedacht.
piet!!!!!!!!!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
liberator42
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 119
Geregistreerd op: 27-6-2009
Berichten: 328
Woonplaats: Aartselaar

BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 10:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nonkel jan schreef:
Cedo Nulli schreef:
Amai, chips en bier want dat gaat hier plezant worden !!!!

(on topic: Op de verschillende Land Rover fora waar ik zit hebben handelaars een apart gedeelte om hun waren aan te bieden. En dienen ze een bijdrage te betalen)


een heel goed gedacht.
piet!!!!!!!!!!!


Awel, da vind ik nu ook Wink , zo hou je je server in stand Laughing
Goe gezegd Nonkel Wink

_________________
Helpende hand in bange dagen !!!
Buses are Not getting older, they just getting lower.

No fear, I'm here
No gutz No glory

Value is what a damn fool will pay for it !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
_Pascal_
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 16-9-2006
Berichten: 1509
Woonplaats: Tessenderlo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2012 8:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

hier nog een gedacht: ipv onderscheid te maken tussen handelaars en particuleren kan je misschien beter een opsplitsing maken voor gebruikte onderdelen of nieuwe. Dat lijkt me minder discriminerend en zou me ook helpen sneller hetgeen te vinden dat ik zoek. Ik denk wel soms dat ik een bepaald onderdeel gerust gebruikt wil kopen (of sommige beter nieuw). Maar ik heb nog nooit gedacht van "dit onderdeel wil ik liever van een particulier kopen"

En als je dan perse wil weten of de persoon in kwestie een handelaar is, kan hier mss een extra veldje in het profiel voor zorgen.

Daarbij kan de regel van meer als XX ads verplicht sponsor natuurlijk voor iedereen toegepast worden (particulier en handelaar)

_________________
What doesn't kill you makes you smaller. ~Super Mario

1964 kever ragtop
1965 1500S square
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
xteardropstarx
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 15-5-2006
Berichten: 1011
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2012 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een apart gedeelte voor handelaars...
Dat mensen als jerry, carroserie.jt,... als handelaar aanzien zouden worden ben ik het volledig mee eens aangezien zij hier eig enkel hun waar komen verkopen.
Maar wat dan met mensen als doppie, silverRS,... zij verkopen hier evengoed maar leveren ook wel een bijdrage aan het forum met topics, duidelijke antwoorden/tips,... ?

_________________
xteardropstarx or shorter: thomas



67'er T1 panelvan: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Jona
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 31-3-2010
Berichten: 1123
Woonplaats: Dilsen-Stokkem

BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2012 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd waar trek je de grens, handelaars als tonny cox droppen hier 15 advertenties na elkaar (nog te zwijgen over de prijs) en bieden geen meerwaarde(op forumvlak).
Ik zou ook niet meteen de advertenties splitsen. Evt aangeven dat het om een handelaar gaat, mag dan van mij weer wel met evt ook sponsoring voor de website. Tis ook via jullie dat die mensen goede zaken doen.
Lans de andere kant zijn er veel particulieren die zaken aankopen en verkopen en kan je dan ook weer zien als handelaars?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group