www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 4:35 pm
Resto 1303
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2005 4:22 pm    Onderwerp: Resto 1303 Reageer met quote

Hallo, we zijn bezig met het restaureren van een 1303 en ge zult waarschijnlijk wel al gezien hebben da ik ier zit te zoeken naar verschillende onderdelen. Ik wou via hier iedereen is bedanken voor al den uitleg die ik hier al gekregen heb en de verschillende onderdelen dat ik hier al gevonden heb. Zonder da forum hier zo ik nog belange ni zover staan als nu. Kheb hem vandezomer samen me mijne pa en wa kameraden uit elkaar gehaald en nu zijn der 2 gasten aan bezig die het weer gaan maken voor hun eindwerk opt school (laatste jaar carrosserie) Ik hoop da hij afgeraakt want het schijnt da 1nen van de 2 al geen goesting nimmer heeft maja, dan kunnen we der zelf wel nog aan verderwerken Very Happy Special thanx to dirk gysbrechts!!! Da mag wel eens gezegd worden en al bedankt aan iedereen van ier opt forum

lalala Very Happy

Fotos volgen later wel..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2005 6:55 pm    Onderwerp: resto 1303 Reageer met quote

ah ha,ik ben wel benieuwd naar foto's en het eindresultaat!

veel plezier

dirk

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
De Lays
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 7-2-2004
Berichten: 2244
Woonplaats: Lubbeek - VLB

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2005 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo kennen we den Dirk he, altijd behulpzaam...

Ook van mij succesn en zorgt dat em in orde geraakt, 1303's rijden der ni teveel rond Wink dus ene meet kan zekers geen kwaad Twisted Evil

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een dashboard gekocht, iemand tips over hoe ik het kan inbrengen in mijne kever? Iemand die al ervaring heeft met dit soort dashboard? alle info is welkom Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"inbrengen" : HEEEEL voorzichtif want ik vermoed dat dat één van die polyesteren dingen is. op zich vrij stevig, maar er breken gemakkelijk hoekjes af... om zeker te zijn kan je d'er misschien een oud laken rond leggen op de randen, maar wel zorgen dat je dat er nog gemakkelijk weer vantussen krijgt eens het gemonteerd en gepositioneerd is...

en nog een andere tip : VOOR je begint te passen / meten / plaatsen / bijwerken, eerst vergewissen dat het wel degelijk voor een 1303 gaat passen...., want als blijkt dat het niet past, en je hebt er al stukken liggen uit slijpen, dan kan je d'er ni meer mee terug naar de winkel gaan Embarassed

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Der zijn wel geen gaten in voor de chauffage en radio enz.. kan je dat er gemakkelijk inmaken? tis uit polyester..
Het bestaat ook uit 2 delen en je ziet dat het van elkaar los hangt, dus dit moet wss ook aan elkaar gemaakt worden..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als het polyester is, kan je daar heeeel gemakkelijk (bvb met een dremelke ok klein sclijpschijfje) die nodige gaten in maken ...
En als je het aan elkaar zet : polyestermastiek om de naden af te werken en dan schuren schuren schuren tot het vel van je handen op je ellebogen hangt.

Oh ja, nog een tip: langs de binnenkant van de naden glasvezelmattekes met polyesterhars zetten, dat verstevigt de boel, zeker bij het schuren en bij het rijden op kasseikes !

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs


Laatst aangepast door danimieghem op Ma Apr 25, 2005 5:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@dani: neig mersie voor den uitleg! Very Happy

Der heeft toch niemand porsche tellers liggen voor der in te steken?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 93
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2005 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben niet zeker maar..dacht dat de guy er nog had.. Wink
succ6 met je wagen.
grtz, rudi.

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
selen1003
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 1266
Woonplaats: erpe-mere (bambrugge)

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 12:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ beestje: ik zal eens navragen

Ik ben er nog niet uit of ik mijn dashboard zou laten meespuiten in de kleur van de carrosserie ofwel gewoon zwart.. Miss dat die metertjes mooier uitkomen in een zwart dashboard? iemand hier een mening over? laat maar komen dan weet ik weer wa meer Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group