www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 07, 2024 8:27 am
gietaluminium miniatuurke uit wolfsburg

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jente
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 30-1-2011
Berichten: 1060
Woonplaats: 9100 Sint-Niklaas, België

BerichtGeplaatst: Za Mrt 12, 2011 11:05 am    Onderwerp: gietaluminium miniatuurke uit wolfsburg Reageer met quote

Ik had effe een vraagje over dit miniatuurke,
de opa van mn vriendin toonde dit aan me en wou zeer graag weten of dit iets waart is ofniet,
het gaat hier om een gietaluminium kevertje dat nog uit de wolfsburg fabriek komt van tijdens den oorlog. hij zou dit gekregen hebben van een amerikaanse officiere zee hij.





alvast bedankt

_________________
'72 1303s daily driven!: sold Sad
'74 1200: nieuw projectje!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Jeroendekeverman
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 10-2-2008
Berichten: 1047
Woonplaats: Erpe-Mere

BerichtGeplaatst: Za Mrt 12, 2011 5:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi !! Cool
_________________
Vw 1300 1972 (Sold)
Vw 1300 1971
Vw 1300L 1972


Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
ovaloffis
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: -12
Geregistreerd op: 5-6-2010
Berichten: 415
Woonplaats: sweetvalley

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2011 9:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked x100
Jente, ik zie het nu pas. Als dat zo is van Wolfsburg enzo denk ik mega veel geld waard!!!
Post hem eens op de Samba onder "accessories/memorabilia" en ik denk dat je reactie gaat krijgen.

_________________
Volkswagen de Luxe Juni 1954
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage_point
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 17-6-2008
Berichten: 1477
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2011 9:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Smile niiiice Smile Breng da is mee naart werk makker Smile
Maareh, gietaluminium betwijfel ik toch een beetje, aangezien dat normaal niet roest en dit exemplaar wel wat last van patina heeft Wink

_________________
°,(___),°
(o\_|_/o)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ada1016



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 16-10-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2011 7:49 am    Onderwerp: Heb je online kopen schoenen? Maar natuurlijk! Reageer met quote

Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow! Very Happy Very Happy Very Happy


Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow!

_________________
ada1016
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
crwbus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 10-6-2008
Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2011 8:48 am    Onderwerp: Re: Heb je online kopen schoenen? Maar natuurlijk! Reageer met quote

ada1016 schreef:
Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow! Very Happy Very Happy Very Happy


Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow!


Huh...?

_________________
(t2a)

Gewoon... BAM!
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
xteardropstarx
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 15-5-2006
Berichten: 1011
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2011 10:01 am    Onderwerp: Re: Heb je online kopen schoenen? Maar natuurlijk! Reageer met quote

SPLITT schreef:
ada1016 schreef:
Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow! Very Happy Very Happy Very Happy


Ik zou de naam van uw site de dromenland! Terwijl de kerstman klopt op onze deur maar een keer per jaar, je site is open het hele jaar - wow!


Huh...?


moete we mss eens 50 keer door de google translate halen ofzo :p

_________________
xteardropstarx or shorter: thomas



67'er T1 panelvan: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group