www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 9:26 am
Verlaagde spindels probleem

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pjraffo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 13-2-2014
Berichten: 74
Woonplaats: Putte

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2014 10:55 pm    Onderwerp: Verlaagde spindels probleem Reageer met quote

Ik heb vandaag mijn nieuwe verlaagde spindels gemonteerd en kwam op 2 dingen die me van de baan houd. Bij de links spindel krijg ik de moer die op de bout moet van de stuurstang niet op de bout. En de bout draait ook mee als ik ze wil aandraaien :s. Ik denk dat de draad van de bout slecht is. En het tweede probleem is de aan de andere kant. De onderste moer van de spindel . Als ik die wil aandraaien ( zelfde probleem) draait de bout ook mee maar deze kan ik niet tegenhouden. Hoe is dit op te lossen? Of weet iemand raad?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Fred MKI
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 8-11-2008
Berichten: 518
Woonplaats: Destelbergen

BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2014 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

ge hebt wss bij demonteren op de onderzijde van uwen bout geslagen met de hamer, of de schroefdraad herstellen met een schroefdraad vijl of een stukje afslijpen van de onderzijde.

met uw 2e probleem, maken dat uw cone van de draagarm onder spanning komt in de spindel.

mss een beetje vet kan ook helpen

_________________
Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS
ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids
So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
pjraffo
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 13-2-2014
Berichten: 74
Woonplaats: Putte

BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2014 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de info, het is uiteindelijk gelukt na zwaar zwoegen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group