www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 23, 2024 10:59 pm
belastingen camper

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2011 12:41 pm    Onderwerp: belastingen camper Reageer met quote

moet mijn nieuwe belastingen betalen voor de camper. Iedereen moet dan doen volgens de wet. Maar nu blijkt dat ik opeens 25,74 euro meer moet betalen. Vorige jaren via de federale overheidsdienst financien was dat 106,26, nu van de jaar via vlaamse overheid 132 euro Evil or Very Mad , heeft er iemand iest gelezen of gehoord van belasting verhoging op campers? er is aan het voertuig niets veranderd; belastbare grondslag 2250 kg

vorige jaren verkeersbelasting gewest 96,60 (nu 120), opdeciem gemeente en eventueel aggl 9,66 nu 12 euro. Komt dit omdat de vlamingen en walen en brabanders weer anders gekoteerd worden in dit zelfde land sedert opsplitsingen van belastingen Crying or Very sad , karl
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
poptop
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 21-9-2005
Berichten: 382
Woonplaats: Wevelgem

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2011 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan heb je nog geluk!
Ik ben van 85.01 naar 132€ gestegen. (=46.99€ meer!)

Ik heb al gebeld naar de belastingen via 1700 en ze hebben me aangeraden om een bezwaarschrift in te dienen.

Op volgende site vind je de tarieven: http://belastingen.vlaanderen.be/nlapps/docs/default.asp?id=341

Momenteel staat voor mij nog 85.01€ (1900kg) en voor jou 106.26€.
Deze prijzen zijn geldig tot 30/6/2011 dus zouden ze deze nog moeten toepassen.
Als de belastingen toch gestegen zijn voor campers dan hebben ze er alleszins een serieuze lap bijgedaan!

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2011 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ook van 106.26 naar 132 , is inderdaad vrij veel op een jaar tijd
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2011 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat ze het roken in cafés afschaffen goed maar een ander betaalt weer de prijs van andere verloren inkomsten zo zijn ze wel, iets afschaffen maar anderzijds staat er altijd wel iets tegen over, karl Crying or Very sad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Vr Dec 22, 2017 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan het dat dit nu ook een forfaitaire belasting is geworden ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Za Jan 27, 2018 9:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niemand recent zijn verkeersbelasting op zijn als kampeervoertuig ingeschreven busje ontvangen ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group