www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 9:08 am
Hoe doen jullie dat? die roadtrips?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SloMo
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 24-4-2005
Berichten: 1283
Woonplaats: kampenhout

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 8:50 am    Onderwerp: Hoe doen jullie dat? die roadtrips? Reageer met quote

Wij plannen een vakantie deze zomer richting Frankrijk, met een groot deel als roadtrip.
Nu was mijn vraag, hoe plannen jullie dit, waar haal je info over wat de moeite is om te bezoeken?

Ik heb vorig jaar de Mont St-Michel gedaan en Rennes en St-Malo. Allemaal prachtig, maar makkelijk, in die zin, dat het allemaal erg bekend is.

Dus graag wat tips... Thanks!

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Humby
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1873
Woonplaats: Hemiksem

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 6:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon een einddoel plannen waar je nen dag of 3 a 4 blijft op het einde. Al wat er tussen ligt da zie je op de moment zelf wel!

Wel zien da je ni vollen bak int seizoen ga, want anders kan je meestal op geen enkele camping meer terecht...

Heb zo de westkust gedaan van Frankrijk tot in San Sebastian.

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=53639

Aircooled greetz,

Humby Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
SloMo
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 24-4-2005
Berichten: 1283
Woonplaats: kampenhout

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Humby schreef:

Wel zien da je ni vollen bak int seizoen ga, want anders kan je meestal op geen enkele camping meer terecht...



madam staat int onderwijs he, dus vakantie staat vast...

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
the bus driver




Geregistreerd op: 23-3-2006
Berichten: 84
Woonplaats: 't ZUID

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2011 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien dat je hier nog wat info kan uithalen?

http://www.spijlbussen.nl/web/index.php/topic,1955.0.html

_________________
We do it Standing up!!

Our roAdTRip adventures !

* Westfalia spul nodig? ---> PB
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
laurierheymans
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 29-5-2006
Berichten: 608
Woonplaats: Outer - Ninove

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2011 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vertrek ook gewoon en plan niets in of toch heel weinig.

Meestal slaap ik 1 nacht op 2 op een camping en de rest is wild camperen. Zelf camping zou voor mij niet hoeven maar madam wil douches:)

Nochtans op het strand staan meestal douches:D

Gezien ik nooit geen autostrade neem kom je onderweg wel tegen wat leuk of gezellig is.

Ik denk dat het juist belangrijk is dat je zo weinig mogenlijk plant voor een roadtrip. Als je teveel plant ga je constant rijden en nooit spontaan ergens stoppen. Je gaat altijd denken dat je geen tijd hebt.

Als je niet plant is dat geen probleem. Is het leuk? dan blijf je daar slapen. Kom je niets fijn tegen? dan rijd je gewoon door.
Ik plan meestal enkel een eind doel en thats it. Hoelang het duurt om daar te geraken zie ik wel.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Gertje Weg
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 1966
Woonplaats: MOORSLEDE

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2011 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo doen wij dat ook : het plezier van de reis zit in het onderweg zijn, niet zozeer in de eindbestemming.
Bepaal je een eindbestemming of een streek. Onderweg doe je het op he je gemak. Geniet van wat je ziet. Ontdek je iets fijns, dan is dat leuk meegenomen, mis je iets, dan is dat niet zo erg : je was er niet naar op zoek. Gebruik af en toe een dagje of meer om te genieten van de plek waar je bent.
Zo reden wij de RN7 tot AVignon (F), Salisbury en Stonehenge (GB), Normandië, het binnenland (F) enz.
Veel plezier !

_________________
member of the vw luchtpompers
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
xteardropstarx
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 15-5-2006
Berichten: 1011
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2011 10:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij vertrekken gewoon met als einddoel een streek (vorig jaar was dit Bretagne) en vertrekken gewoon. Met een atlas en een campingboek bij de hand rijden we zo wat in de globale richting en wanneer het ons ergens bevalt kijken we in het campingboek Smile
Plan ook dagen in om 'zomaar' te rijden, vorig jaar hebben we zo een hele dag rondgereden en onderweg vanalles bekeken om savonds op exact dezelfde camping te eindigen als waar we vertrokken waren die morgend... Smile

_________________
xteardropstarx or shorter: thomas



67'er T1 panelvan: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
WOUT34



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 13-10-2008
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Di Jul 12, 2011 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rijden met een eindbestemming in zicht, stoppen op mooie plaatsen en meestal zoeken we gewoon een leuke camping en dan gaan we op zoek naar een informatiekantoor om te zien wat er in de buurt zoal te beleven valt, meestal vind je dit ook op de camping zelf.
Wij hebben ook altijd een campingboekje bij, dat we ons een beetje kunnen richten op mooie campings, waar ook wat informatie in staat
véél succes met plannen, wij zijn op t moment ook aan t plannen Wink

_________________
VW T2b
VW Karmann ghia type 34
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group