www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 3:06 pm
Gasgevulde dempers "met ventiel"

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
silsab



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 7-7-2011
Berichten: 2
Woonplaats: Koewacht

BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 3:59 pm    Onderwerp: Gasgevulde dempers "met ventiel" Reageer met quote

Ik ben erg nieuw hier, en heb na 23 jaar geen Kever te hebben gehad, er weer één gekocht.

Mijn vraag:
Ik tref achter schokdempers die gevuld zijn met gas en onderaan voorzien zijn van een ventiel (zoals in een autoband)

Weet iemand hoe dit werkt en vooral op hoeveel druk staat dit?
Mijn compressor gaat maar tot 8 bar, die heb ik erop gezet, en er zit duidelijk meer in.

Ik ben erg nieuwschierig hoe dit werkt

_________________
ONE LIFE LIVE IT!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage_point
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 17-6-2008
Berichten: 1477
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Di Jul 12, 2011 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

euh, ik dacht altijd dat gasschokdempers met 2/3de dempervloeistof gevuld is bovenaan met daaronder een scheidingszuiger, en dat dat andere 1/3de gevuld is met stikstof en niet met lucht uit een compressor...
Tenzij ik het helemaal verkeerd voorheb natuurlijk...

_________________
°,(___),°
(o\_|_/o)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group