www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 12:32 am
Opgepast voor Freerange...
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:27 pm    Onderwerp: Opgepast voor Freerange... Reageer met quote

Tijdje geleden (eind mei) heb ik een vooras gekocht van Freerange.
Ik was op zoek naar een volledig originele as en hij had er nog een liggen. Toen ik foto's vroeg wilde hij mij er geen doorsturen omdat hij me garandeerde dat deze originele as goed en gezond was.

Hij wilde met me afspreken op een parking bij de afrit. Vond ik allemaal geen probleem (achteraf bekenen was dit slim van hem). Eenmaal daar aangekomen (na een serieus eind rijden) komt hij daar aan en laat hij me een as zien die er goed uitzag. Enige wat ik kon aanmerken was dat er een serieuze pel rutex ophing. Maar deze 'originele' as zag er goed uit en ik had er dringend een nodig dus was ok voor mij.

Eenmaal thuis gekomen heb ik me bezig gehouden met het volledig proper zetten van de as. Dus alle rutex verwijderd!
Dit is hoe de zogenaamde originele as er toen uitzag:


Ik blij dat die as eindelijk proper was totdat iemand me er op wees dat deze as helemaal niet meer origineel was!
Waarschijnlijk is de as ooit verlast geweest en daarna weer verlast naar originele hoogte.


Daarbij is deze as waarschijnlijk opgelast door iemand met een serieus 'stuk in zijne frak'

Onderaan staat deze serieus uit den haak...

Dus ik kan met deze as totaal niets doen omdat ze me voor dagelijkse keuring zoiezo gaan afkeuren omdat er aan deze as gelast is geweest!

Ik heb voor deze as 150euro betaald (inclusief draagarmen).

Ik heb hem toen gemailed en hij antwoorde:
'is een originele stuur me eens foto's'

Dus ik stuur hem foto's door (6 juni)...
Dagen gaan voorbij zonder reactie. Ik heb hem toen 1 a 2 keer nog gemailed voor te vragen hoe we dit gaan oplossen maar weer geen reactie.

2 juli kom ik hem tegen in Chimay waar hij zat met een onderdelen stand. Ik spreek hem aan en hij zegt mij dat hij geen foto's heeft aangehad. Vond ik eigelijk al wel zever want ik heb geen mail aangekregen dat hij deze niet heeft aangekregen.
Ik vertel hem dat ik 3 juli een mail naar hem ga sturen met foto's (nogmaals) en hij zegt me dat hij zal antwoorden.

Dus op 3 juli stuur ik hem weer een mail met de foto's.
Weer wacht ik op een antwoord en weer antwoord hij niet.
Dus stuur ik hem op 11 juli via mail, pb en reactie op wilkeurig zoekertje van hem:
'Free,

Ik wacht nog STEEDS op een antwoord!

Zie alle mails die ik al naar u gestuurd heb naar het email adres waarop u steeds geantwoord heeft!

Nu probeer ik het voor de laatste keer via pb, reactie via forum EN mail!

Yannick'


Wonder boven wonder antwoord hij op 12 juli:
'u stuurt me een mail na 2 weken en weer geen foto's'

Dus ik best kwaad en stuur hem de mail met foto's nogmaals (ik had zijn email adres enkele keren ingevoerd met de bedoeling de mail enkele keren te mailen)

Daarna (zelfde dag) stuur ik hem nog een mail:
'Mail ontvangen???

Yannick'


Op 15 juli stuur ik weer een mail naar hem omdat ik nog steeds geen antwoord had gekregen:
'Free,

Ik wacht nog STEEDS op een antwoord!
Ik heb de mail met fotos enkele keren naar u gestuurd. Fotos heb ik niet al te groot gemaakt dus is zoiezo aangekomen. Heb de mail ook naar ander adres van me gestuurd en is ook daar aangekomen.

Hoe gaan we dit nu oplossen?
Dit is mijn voorstel:
Ik heb een andere as gekocht voor 75€. Ik geef u de as terug en geeft me 75€ weer.

Ik hoor het wel van u. Ten laatste morgen want nu heeft dit spelleke lang genoeg geduurd.

Yannick'




Ik heb zijn as 150euro betaald. Ik had er graag 75euro voor terug gekregen (omdat ik de draagarmen wel kan gebruiken) en dan was het voor mij ok.
Maar aangezien meneer nooit antwoord kan ik daar naar fluiten.

Ik heb lang getwijfeld om dit op het forum te plaatsen omdat ik weet dat ik hierdoor van andere commentaar ga krijgen. Maar ik denk dat ik wel serieus mijn best heb gedaan om dit op een volwassen manier op te lossen.
Waarschijnlijk ga ik, door dit op het forum te posten, nooit meer van hem horen en kan ik naar m'n eurotjes fluiten maar ik hoop via deze weg andere te waarschuwen om bij hem iets te kopen.
In de meeste gevallen zal je bij hem wel iets goed kopen maar als het eens mis gaat steekt hij zijne kop int zand en doet hij totaal geen moeite om tot een oplossing te komen.



btw, ik heb deze post niet bij het 'grote frusto topic' geplaatst omdat veel mensen dat topic niet lezen (No offence Dani, zo bedoel ik het niet Laughing )

Yannick

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Gunbab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 30-4-2006
Berichten: 911
Woonplaats: Minderhout, Hoogstraten, BE

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig dat het zo moet gaan Yannick.
Freerange is blijkbaar toch een bekende hier.
Waarom wil hij dit dan niet oplossen, he??

Hopelijk kunnen jullie dit toch nog voor elkaar krijgen.
En gij zijt zeker de moeilijkste niet.

Succes
Gunther
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Baertje



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 5-7-2011
Berichten: 5
Woonplaats: Oostrozebeke

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mss wist freerange zelf niet in welke staat de vooras was
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
markske



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 3818
Woonplaats: westmeerbeek

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bij deze de foto's,nu wachten op het antwoord van free,ik ben alvast benieuwd Wink
ik zou zoiets alvast niet meer durven verkopen Shocked

_________________
lasser nodig?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Baertje schreef:
mss wist freerange zelf niet in welke staat de vooras was


Wie weet. Maar als u in mijn schoenen moest staan zou u toch ook graag tot een oplossing willen komen? Ik hb nu veel geld betaald voor iets waar ik niets mee kan doen...

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 10:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

markske schreef:
bij deze de foto's,nu wachten op het antwoord van free,ik ben alvast benieuwd Wink
ik zou zoiets alvast niet meer durven verkopen Shocked


Me 2 Smile

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
BGIFTS



Leeftijd: 84
Geregistreerd op: 18-1-2011
Berichten: 24
Woonplaats: Beerzel

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 11:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mmm ... bedenkelijk werkwijze van de man.
Ik zou er eens een bezoekje gaan brengen, ervaring zegt mij dat face2face altijd beter werkt bij discussies!
Enfin, ik hoop dat je nog wat kan recupereren....

_________________
Peter - member VWCC - meeting - Aug 26th - Lier(Belgium)

Daily Use Promo Car: VW Kever 1303 S - 1973
Publicity Truck: Nissan Navara D40-2 - 3,0L V6 - 2014
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 11:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BGIFTS schreef:
mmm ... bedenkelijk werkwijze van de man.
Ik zou er eens een bezoekje gaan brengen, ervaring zegt mij dat face2face altijd beter werkt bij discussies!
Enfin, ik hoop dat je nog wat kan recupereren....


Klopt. Maar ik hem zijn adres niet aangezien hij met me wilde afspreken op een parking Confused

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Notch '66
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 25-10-2006
Berichten: 1260
Woonplaats: Bambrugge

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 5:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Baertje schreef:
mss wist freerange zelf niet in welke staat de vooras was


free da nie weten?? Rolling Eyes Laughing

_________________
vintage waasland member
Oilsjterse bugcruisers member

'73 SP2

"('52 bril deluxe , '56 ovaal deluxe ,'64 cabrio,'66 notchback)"
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
rud helsen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-4-2009
Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: Ma Jul 18, 2011 7:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

dieje vraagt voor het rotste stuk ijzer nog hoereveel geld!

en zij er maar zkr van da em goe genoeg wist wa em aant verkopen was!!!

_________________
5-7-15 VAG-DAY 2015 Schriek
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group