www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 2:49 pm
Zandstralen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the bugmen



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-11-2005
Berichten: 33
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 7:02 pm    Onderwerp: Zandstralen Reageer met quote

Hallo,

Ik lees al een tijd mee op dit toffe forum maar nu bent ik begonnen aan de resto van mijn kever 1300 van begin '72. De kever wordt body off gerestaureerd en nu ben ik opzoek naar een firma die ervaring heeft met zandstralen van oldies.

Zijn er tips of mensen die ervaring hebben bij bepaalde firma's rond het Gentse. Wat is de richtprijs voor het stralen en in primer zetten van een kever.

Groeten Robbie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
mameldude
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 7-9-2011
Berichten: 109
Woonplaats: herne vlaams brabant

BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 9:38 pm    Onderwerp: Re: Zandstralen Reageer met quote

the bugmen schreef:
Hallo,

Ik lees al een tijd mee op dit toffe forum maar nu bent ik begonnen aan de resto van mijn kever 1300 van begin '72. De kever wordt body off gerestaureerd en nu ben ik opzoek naar een firma die ervaring heeft met zandstralen van oldies.

Zijn er tips of mensen die ervaring hebben bij bepaalde firma's rond het Gentse. Wat is de richtprijs voor het stralen en in primer zetten van een kever.

Groeten Robbie


chassis zandstralen en carrosserie en wat losse onderdelen zit je ongeveer rond de 500 euro
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Pietert



Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 4-9-2010
Berichten: 73
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 11:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Didier Rijckaert in Laarne, is niet ver van Gent.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
spoxy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 18-9-2007
Berichten: 421
Woonplaats: gullegem

BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 11:30 pm    Onderwerp: Re: Zandstralen Reageer met quote

mameldude schreef:
the bugmen schreef:
Hallo,

Ik lees al een tijd mee op dit toffe forum maar nu bent ik begonnen aan de resto van mijn kever 1300 van begin '72. De kever wordt body off gerestaureerd en nu ben ik opzoek naar een firma die ervaring heeft met zandstralen van oldies.

Zijn er tips of mensen die ervaring hebben bij bepaalde firma's rond het Gentse. Wat is de richtprijs voor het stralen en in primer zetten van een kever.

Groeten Robbie


chassis zandstralen en carrosserie en wat losse onderdelen zit je ongeveer rond de 500 euro


Ge zult al ferm mogen zoeken voor die prijs... Reken eerder in de richting van 800. Zeker als uw chassis in de bitumen staat. Zandstralers zijn daar nie zo happig op.

Vlakke plaat stralen is ook behoorlijk 'nutteloos' meestal gaat uw dak,deuren,panelen niet in het midden roesten maar op de plaatsen onderaan of aan de lassen. Randen, hoekjes, naden laten stralen is in dat opzicht beter en goedkoper.
En als je toch volledig wil zandstralen, ga dan naar een goeie die met fijn zand straalt. (luyx in gullegem ben ik heel tevreden van, heeft veel ervaring met auto's)
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Jelle_65
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 29-5-2011
Berichten: 226
Woonplaats: Nazareth

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2011 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn maag draait nog rondjes van da zandstralen Sad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
FastRobin



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 11-8-2010
Berichten: 37
Woonplaats: Ranst

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2011 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien moet je overwegen om het zelf te doen, dan kan je alleen de plaatsen doen waar het nodig is. Een installatie huren voor een weekend is waarschijnlijk goedkoper dan laten doen en dan kan je het voorzichtig doen.
Ik heb wel een adres om te huren. Je moet wel een plaats hebben waar je stof kan maken Neutral

_________________
Skoda: ne VW voor mensen die het niet kunnen betalen.
Ja zoals ik ja!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the bugmen



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-11-2005
Berichten: 33
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2011 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de reactie 's.
Zal eens prijs vragen in Laarne en als het meevalt zou ik er liever niet zelf aan beginnen. Wordt vervolgt Smile.

Robbie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
the bugmen



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-11-2005
Berichten: 33
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2011 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de reactie 's.
Zal eens prijs vragen in Laarne en als het meevalt zou ik er liever niet zelf aan beginnen. Wordt vervolgt Smile.

Robbie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2011 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

metalclean in aalst daar ben ik tevreden over al wat zaken laten stralen en leveren goed werk en kwa prijs valt het best nog goed mee
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
KeverenCo



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 30-6-2011
Berichten: 338
Woonplaats: Serskamp

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2011 9:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

keverke68 schreef:
metalclean in aalst daar ben ik tevreden over al wat zaken laten stralen en leveren goed werk en kwa prijs valt het best nog goed mee


kheb er ook al slecht over hun gehoord (en niet enkel bij mezelf)

_________________
volg ons ook op facebook: http://www.facebook.com/KeverenCo

Verdeler van Caprotech RX5, RX7 & RX10
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group