www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 2:19 am
Welk merk van handgereedschap draagt je voorkeur?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Za Mei 28, 2005 7:08 pm    Onderwerp: Re: Snap-on - Flankdrive Reageer met quote

elfer24t schreef:
@ B52man: flankdrive is een speciale serie steeksleutels van Snap-on die de moeren/bouten minder beschadigen en die een merkbqaar beter resultaat opleveren
Tof, goed om weten, en wa kosten die zo ongeveer?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
boenkkever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 9-7-2004
Berichten: 473
Woonplaats: Heist op den Berg

BerichtGeplaatst: Za Mei 28, 2005 9:31 pm    Onderwerp: Welk merk van handgereedschap draagt je voorkeur? Reageer met quote

Gedore is goed .Heb zo een kar op het werk.Ligt in de prijsklasse van Facom.Juist de ratelsleutels vind ik iets minder betreffende de instelling van de draairichting.Thuis gebruik ik Heyco.Dat is ook 1 van de betere merken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
rigor mortis
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 592
Woonplaats: eernegem

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2005 8:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

ben meubelplaatser van beroep, werk dus elke dag met gereedschap...

mijn voorkeur gaat uit naar facom, voor de garantie. anders, zeer betaalbaar en goeie kwaliteit vind ik stanley...

greetz rigor
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
elfer24t
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 499
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Zo Mei 29, 2005 6:03 pm    Onderwerp: flankdrive - snap-on Reageer met quote

niet goedkoop, ik dacht 300 euro excl. BTW voor een basisset (10 - 19 mm) steek/ringsleutel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jurgengerits
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 14-8-2004
Berichten: 167
Woonplaats: houthalen

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2005 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

materialen van SAM zijn anders ook niet slecht voor zijn prijs...

en levenslang garantie das interresant he... alst kapot is krijgde toch nieuw...


facom is wel een stuk duurder en voor de gewone hobbyist te duur...

irwin is ook sterk aant opkomen en stanley is ook ni slecht voor hobby...
ma dan wel echt hobby Smile


groeten jurgen

_________________
i dont drive fast, i fly low
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
kris leysen



Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 4-7-2004
Berichten: 97
Woonplaats: herentals

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2005 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zelf moet gaan voor Facom, als ik iets laat doen aan mijn buggy of bus doet mijne makker het altijd met facom materiaal, en daar ik zelf verkoper ben van het merk facom ...... goe merk zenne
_________________
kris Leysen
Coolrunning VW team herentals
5de aircooled vw treffen 29 juni 2008
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
FilipDP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 8-5-2005
Berichten: 329
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2005 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb al men basisgereedschap (sleutels, schroevendraaiers, grote/kleine rakejak, doppenset,...) van Facom en 'k moet zegge da 'k daar zeer content van ben.
In de garage waar da 'k in 't weekend werk hebbe we ook alles van Facom, er zijn ratels bij die al jaren oud zijn me putten en kraters in van 't vallen op den beton, maar ze draaie nog altij eve soepel en er zit nix speling op ofzo...

Filip
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
apal63
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 162
Woonplaats: hemiksem

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2005 8:35 pm    Onderwerp: handgereedschap Reageer met quote

Als het voor de hobby is, kunt ge met bv. Hazet ni sukkelen. Maar voor het meer intensievere werk kies ik toch voor facom. Werk elke dag aan vrachtwagens en da gerief ziet zwaar af (buizen op zetten om te wringen, op kloppen met hamers) en da Facom gerief laat ons toch ni in steek.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
vwpatje
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1002
Woonplaats: wuustwezel

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2005 11:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

snap-on is the best,

werk zelf in garage, soms sneuvelt er wel eens een dopke, maar de ratelsleutels zijn de max. dat kan ik van die van facom niet zeggen.

nogal shanse dat ze ook garantie gaven, maarja een ratel is niet gemaakt voor een buis op te zetten natuurlijk Rolling Eyes , maar is wel gemakkelijk.
Als ge facom gebruikt zoals het hoort is het meer dan uistekend.

hazet heeft goede sleutels en is prijs kwaliteit ook goe.

Nu nog een ander merk
niet duur, levenslange garantie (op meeste gereedschappen) en zeer goed voor thuisgebruik PROXXON.

eigelijk moet ge het zo bekijken, als de firma's levenslange garantie geven is het zo in zo goed materiaal, toch zeker bij de goedkopere. zo'n firma kan het zich niet permiteren, dat je 10 maal terugkomt voor een nieuwe ratel en 20maal voor n nieuwe dop, terwijl je hem maar weinig betaald hebt.


greetz
patje

_________________
T4 engine@bus
MEMBER OF THE JUPTEAM
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
FURBY
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 14-5-2005
Berichten: 1669
Woonplaats: Houthalen

BerichtGeplaatst: Za Jun 04, 2005 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

materiaal voor thuis moet aan bepaalde eisen voldoen net als bij de prof

het moet er goet uit zien Laughing

niet breken als je het wat 'mishandeld'

overzichtelijke bak

en het allerbelangrijkste : makkelijk te vervangen zijn (zonder kosten(levenslange garantie) als het toch breekt

neem dus een merk die een verdeler heeft dicht in de buurt...

snap-on is idd wel ver uit het beste maar weinig verdelers en verdomde duur

grtz kk'tje Cool

_________________

www.furbysherbies.com
Vermogen is hoe hard je de muur raakt... Koppel is hoe ver je de muur meeneemt!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group