www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Apr 16, 2024 3:52 pm
Welk merk van handgereedschap draagt je voorkeur?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stevenvdv




Geregistreerd op: 22-5-2005
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2005 1:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oldbeetle schreef:
stevenvdv schreef:
Heeft er al iemand gereedschap van Force gebruikt?
Je hebt er al een gevulde gereedschapswagen met 7 laden waarvan 6 gevuld voor €1250.Betreft dit enige kwaliteit,of kan je dit merk maar beter links laten liggen?
Op Force gereedschappen zit er wel een levenslange garantie.
Meer info:www.force-belgium.be


Ik denk dat je voor die prijs al een goeie facom hebt ook ze.

Een chrono 7,met maar 5 laden gevuld zit je al rap boven de €1500.
Maar het was me vooral om de gebruikservaring van Force te doen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2005 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben langs geweest bij de tollenaere in Eeklo en die verdelen nu ook Ironside. Heel goedkoop (28euro of zo voor zo'n setje tot 14) en toch met levenslange garantie!!! Is waarschijnlijk goed genoeg voor de gewone knutselaars onder ons?! Alé 'k laat het hier maar ne keer weten é, weetwel da Facom, Hazet, Snap-on en zo beter zijn maar het is altijd een compromie tussen wat je wil en wat je wil spenderen.
gr Wout

_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
stevenvdv




Geregistreerd op: 22-5-2005
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2005 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

polderbug schreef:
Ben langs geweest bij de tollenaere in Eeklo en die verdelen nu ook Ironside. Heel goedkoop (28euro of zo voor zo'n setje tot 14) en toch met levenslange garantie!!! Is waarschijnlijk goed genoeg voor de gewone knutselaars onder ons?! Alé 'k laat het hier maar ne keer weten é, weetwel da Facom, Hazet, Snap-on en zo beter zijn maar het is altijd een compromie tussen wat je wil en wat je wil spenderen.
gr Wout

Ik dacht dat ze maar 10 jaar geven?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2005 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

levenslang zij de verkoper, dus ja ik geloof diene mens. Zo veel te beter é, denk da'k mij achter zo'n dooske ga gaan. Heb een grote tot 22 van Hazet maar is soms wat te lomp.
K'zal dan wel laten weten of dat het goe gerief is.
gr Wink

_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2005 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien is die verkoper zoawat de 80 gepasseerd, dan is 10jaar bijna hetzelfde als levenslang hé. Wink
_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kevertje
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 26-2-2005
Berichten: 192
Woonplaats: Blankenberge

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2005 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb 2 dopsleuteldozen gekocht (tot 13mm en tot 32mm) van het merk Proxonn.Is made in Germany en ben er heel tevreden van.Voor die kleine doos was ik 48 euro kwijt en de grote koste om en bij de 70 euro.Steeksleutels zijn van Weisemann en schroevedraaiers is Wiha.Mijn tangen zijn Knipex.


grtz

Randy
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jeromeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 20-2-2005
Berichten: 1391
Woonplaats: evergem

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2005 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb denk ik 180€ bij wurth, voor potsleutels tot nr32
met verleng stukken en noot om in hoeken te werken , daar draai je zowel nieuwe als afgetrokken bouten mee
ook levenslang garantie

_________________
binnen kort terug staten
voorlopig type 1 1.8L
Later type 4 erin 2Liter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger Ads
Johan V
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 26-6-2008
Berichten: 1898
Woonplaats: Kortemark

BerichtGeplaatst: Wo Dec 17, 2008 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op 't werk (vrachtwagen mecanicien) werk ik met Beta. Daar heb je wel regelmatig eens breuk mee. Facom en Snap-On zijn toch een stuk beter. Voor thuis ben ik begonnen met een assortiment van de Stock. Zodra iets breekt, vervang ik het door Facom.
_________________

Project: T2b van mijn geboortejaar
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
fire333
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 26
Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 268
Woonplaats: Herenthout

BerichtGeplaatst: Do Dec 18, 2008 9:25 pm    Onderwerp: gereedschap Reageer met quote

Als ik zelf mag kiezen; ook Facom ; gereedschap mét garantie
en idd de brochures met aanbiedingen goed in het oog houden.

H.

_________________
** 911 3.2 / 356 L&B speedster **
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
vw'ke
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 21-4-2006
Berichten: 145
Woonplaats: brecht

BerichtGeplaatst: Do Dec 18, 2008 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik werk zelf als auto technieker in een vw audi garage en wij werken sinds kort met hazet persoonlijk vindt ik dit materiaal voor aan grote tractors te werken Laughing

ik heb uit mijn oude facom kar bijna alle sleutels terug uitgehaalt deze zijn niet zo lang en staan niet zo sterk gebogen, ratel sleutel vant zelfde die van facom is veel beter

maar mijn voorkeur gaat toch naar snap on deze liggen echt goed in de hand en kan iets verdragen en werken 10 keer makkelijker Very Happy


grtz

_________________
LIVE LOVE RIDE
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group