www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 1:53 pm
Welk merk van handgereedschap draagt je voorkeur?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stevenvdv




Geregistreerd op: 22-5-2005
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 6:51 pm    Onderwerp: Welk merk van handgereedschap draagt je voorkeur? Reageer met quote

Ik denk dat de meeste hier al eens van dat goedkoop gereedschap gekocht hebben, dat na enkele keren gebruik al stuk is of de moeren,bouten en schroefjes onherroepelijk kapot maakt.
Aangezien hier meerdere mensen zelf sleutelen, had ik graag jullie persoonlijke ervaring met bepaalde merken van gereedschappen.
Ook zou ik graag weten waar je het goedkoopst aan gereedschap komt?
Graag ervaringen over;
-Facom
-Beta
-Hazet
-Stahlwille
-Usag
-Gedore
-andere???
Op welke merken krijg je levenslange garantie?
Ik zou ook graag te weten komen op welke manier ik aan catolgussen van vooropgenoemde merken kan komen?

Alvast bedankt!
Groetjes Steven
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

moest ik het geld hebben: een paar rode geraadschapskasten van en met FACOM
_________________
1200L '77 dakotabeige
1200L '76 lofotengroen - verkocht -
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

TengTools
Belgisch
levenslange garantie
en niet te duur
hier gemakkelijk te bestellen

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
cox911
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 21-12-2003
Berichten: 471
Woonplaats: huizingen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ultieme zal wel SNAP-ON zijn ...mja beetje aan de dure kant.(toch voor een hoby-ist..)facom is zeer degelijk, maar ook SAME, is franse concurent van facom maar toch wat goedkoper en ook levenslange garantie .ironside is dan ook al weer niet mis. eigenlijk heb je op al de "prijzigere" merken tegenwoordig levenslange garantie. dusja. kwestie van u budjet is te bekijken en dan prijze vergelijke..enzo...
ma denkt er ook bijna..als ge zo een duur merk hebt en ge verliest is ne sleutel ( nen dure..) gade een nachtje is ni slapen .. want facom sleutel kost al gauw 15eurokes...en verliest er zo elke week enen.... kunde wel uittelle ..
cox.

_________________
flat 4 power..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
cox1.2TP
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 3343
Woonplaats: wijchmaal

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga voor FACOM, kwalitatief zeer degelijk en als ge een beetje ziet wa ge koopt ook nog betaalbaar.

Schroevendraaiersetje voor +-30 euro en steeksleutelsetje voor 35 euro.
De speciale aanbiedingen een beetje in de gaten houden hé Cool

Omgeving Aalst is "Yzerwaren De Bisschop" de place to be, mennen baas is daar ook klant en ik koop dan geregeld op zijne naam.

Extra kortingen en den BTW in men zakken Twisted Evil

_________________
Barn Member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

... en hoe is den naam van uwen baas ook alweer? Wink
_________________
1200L '77 dakotabeige
1200L '76 lofotengroen - verkocht -
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad snap-on, maar Facom, beta, hazet, ... zullen wel volstaan voor de hobbyman zeker?! Je moet voor uw eigen maar uitmaken hoeveel uw vingers en handen uw waard zijn? Als ge ne keer ne brolsleutlel breekt en ge slaat mé uw pollekes ergens tegen, dan zou de gewild hebben da ge een duurdere had gekocht!!!! T'is nie altijd de kwantiteit maar de kwaliteit dat telt, als ge bvb goeie schroevendraaiers koopt (facom) heb je met enkele genoeg maar mé van die goedkope prutsen heb je een volledige koffer nodig en heb je nog geen die deftig past!
Ik ga graag bij Tollenaere hier in Eeklo, als je er naar vraagt geven ze uw altijd een interessante prijs en advies (prijs/kwaliteit).

Gr Wout

_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
snaky
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 11-6-2004
Berichten: 528
Woonplaats: turnhout

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als ik nog nief gereedschap koop ga ik op gene euro mer kijken zelle, kheb al zoveel weggegooid van die brol allemaal! ik ga voor facom vanaf nu! men handjes kunnen die brol nie mer aan! Evil or Very Mad of een ander goei merkske he! mer facom is toch best goe naart schijnt !
greetz Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Humby
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1873
Woonplaats: Hemiksem

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb USAG gerief... Goe gerief, maar ik heb alles zo wa opt gemakske moeten kopen want da s wel redelijk duur.

Ik heb mijn leske wel geleerd met goeiekoop gerief. Mijne rakkejak (wa da ge dus het meeste gebruik) was dus van één of flutmerk.
Ik lag op nen dag onder mijn bus mijnen kapotten uitlaat aant losdraaien, patat da spel draait door en die valt recht in mijn b*kkes...

Tandtist kosten waren meer dan ne Facom rakkejak... Very Happy Ik kan er nu wel mee lachen, maar die moment zelf dan was t iet anders.

Aircooled greetz,

Humby Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2005 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goe gerief is den helft van het werk.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group