www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 9:24 pm
O-plaat boete?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jeile
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 19-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: testelt

BerichtGeplaatst: Di Feb 07, 2012 5:58 pm    Onderwerp: O-plaat boete? Reageer met quote

Op 2 september 2011 kom ik van mijn werk met de kever omdat ik met een kortsluiting zat op men achterlicht.
Ik werk in een garage als carrossier en ken niks van elektriciteit dus op de middag had er een collega er naar gekeken en gemaakt.
Ik was klaar met werken om half 4, en mijn broer zijn school was uit.
Dus ik pik mijn broer op aan de bushalte om 5 na half 4.
Ik rijd altijd langs die weg ook als ik met de daily ga.
MAAR iets verder op stond een politie agent die het verkeer regelde, zodat de schoolkinderen veilig kunnen oversteken.
Hij had mij natuurlijk gezien, en deed mij stoppen.
Na een discussie van 20min, en wel honderd kinderen die aan het lot overgelaten werden, schreef hij al men gegevens op.
Een week later een brief in de bus om akkoord te gaan met minnelijke schikking.
Ik dacht" spijtig maar hij had een punt" Ik bevestig dat ik akkoord ga met een minnelijke schikking, maar er stond niks in van de reden waarom ik daar was.(elektrisch probleem)
Dus ik voeg die verklaring daar ook aan toe.
2 maand later de wijk agent aan de deur om te kijken naar de kever,
nog een week later een uitnodiging voor een verhoor op het bureau.
Daar heel mijn verhaal nog is gedaan, de wijkagent zei da het allemaal zever is van de politie in aarschot echt muggenziften maar dat ik waarschijnlijk een boete van 50euro ga krijgen.