www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 2:26 am
67'er Volkswagen Kever - 17" Airevo Radars - Airride
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Idd een bekende kever. Hier heb je zoals reeds eerder vermeld een superaankoop aan gedaan! Wink
Wat de oldtimer keuring betreft vrees ik idd ook een beetje voor de vooras maar je kan proberen. Mij is het enkele jaren geleden (ook de vriendin laten gaan toen) gelukt om er met een verstelbare vooras door te raken. Ik vrees wel dat ze nu een stuk strenger geworden zijn en qua verlagingen echt moeilijk doen aangezien het voertuig in originele staat moet voorgereden worden.
Wat je misschien kan proberen voor de zekerheid is de as in een hogere stand zetten zodanig dat het niet zo opvalt. Wink
Succes met de keuring en veel plezier nog met deze ride! Wink Cool

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
nonkel jan
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 20
Geregistreerd op: 6-11-2004
Berichten: 5339
Woonplaats: Oedelem 8730, grens oost-west vlaanderen

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 11:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooie aankoop, proficiat Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Bennos




Geregistreerd op: 8-1-2012
Berichten: 264
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dale schreef:
Idd een bekende kever. Hier heb je zoals reeds eerder vermeld een superaankoop aan gedaan! Wink
Wat de oldtimer keuring betreft vrees ik idd ook een beetje voor de vooras maar je kan proberen. Mij is het enkele jaren geleden (ook de vriendin laten gaan toen) gelukt om er met een verstelbare vooras door te raken. Ik vrees wel dat ze nu een stuk strenger geworden zijn en qua verlagingen echt moeilijk doen aangezien het voertuig in originele staat moet voorgereden worden.
Wat je misschien kan proberen voor de zekerheid is de as in een hogere stand zetten zodanig dat het niet zo opvalt. Wink
Succes met de keuring en veel plezier nog met deze ride! Wink Cool


Inderdaad misschien beter het zekere voor het onzekere nemen. De vooras verstellen doe ik toch gewoon door de borgmoeren op de verstelbare as te lossen en vervolgens de vooras wat naar beneden trekken "op hoogte" en dan vervolgens de borgmoeren terug vastzetten?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
diva
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 9-5-2010
Berichten: 171
Woonplaats: torhout

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooie auto.dat word zeker genieten met het mooie weer.hiervoor zou ik ook mijn ogen voor open doen.ziet er goed onderhouden uit.proficiat
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ge kan eens geluk hebben maar ik vermoed dat er even een orinele vooras onder moet en originele velgen.

Wij krijgen ze zo niet gekeurd in ieder geval.

Maar probeer eerst de easy way ee dude Wink ( tvrouwke, decollté en een zak koffiekoeken)

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lyss



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 6-2-2012
Berichten: 12
Woonplaats: Alphen NB

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bennos schreef:
Dank jullie wel voor jullie reacties! We waren dan ook op slag verliefd, zeker als je bekijkt met welke liefde en kennis aan deze wagen gewerkt is.

VintageSpeed: oei, toch hopen we in deze setup door de keuring te geraken. Ik ga mijn vriendin laten gaan, wie weet krijgt ZIJ het voor elkaar! Laughing


Zeer mooie kever, en je vriendin naar de APK laten gaan is misschien wel het beste Laughing

_________________
The Minty, just finished!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Bennos




Geregistreerd op: 8-1-2012
Berichten: 264
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dank jullie wel! We gaan hem rustig verder in orde zetten en dan de vingers kruisen voor de keuring. Ik overweeg hem voor de keuring misschien toch wat hoger te zetten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon wat hoger zetten en dat komt wel goed.
Heb mijne vorige gekeurd voor verkoop met een -13 versmalde as zonder schokdempers. Had hem wel op z'n hoogste stand gezet (6cm) Laughing

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 12:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

gelukzak!
_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
De Garaasj
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 393
Woonplaats: hoboken

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 12:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooie kever,

proficiat met de aankoop

greetz

_________________
De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 2 van 31

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group