www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 3:44 pm
1 mai käfertreffen Hannover
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

dit was wel minder voor die duitse jongen ;


_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Air_Wes
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-8-2009
Berichten: 361
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Meegereden met Astralogie (Merci da'k mee mocht!)
Op weg ernaartoe gelijk Glenn al zei, k*tweer (regen,hagel, bliksem) en op de terugweg vollebak zon (veel beter).

Mijn foto's: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.295322170548890.68268.123154821098960&type=1

_________________
Don't ride behind me, i may not be your leader. Don't ride in front of me, i may not be your guard. Just ride beside me, and be my brother!

Ride to live, live to ride!
member of Road Pirates C.C.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 10:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

fuch schreef:
Astralogie wij reden met een Zwarte A6 break heb zelfs nog geclaxoneerd.

maar wij reden denk 160km/h Smile


nieuw model A6 met getinte ramen? want heb er wel ene zien voorbijrijden en het was eens iets anders om nen Belg te zien tussen al die Polen Smile

met de pop-outs open en het geluid van de motor hebben wij niet veel gehoord onderweg, behalve toen ik op het middenvak een vrachtwagen voorstak en er ineens uit het niets 1 of ander monster met een waanzinnig geluid en een waanzinnige snelheid op het linkervak voorbij kwam Shocked

en das gevaarlijk e man tegen 160 op het linkervak, heb er daar een paar zien voorbijvliegen die zeker rond de 250 zaten denk ik Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Silver RS schreef:
dit was wel minder voor die duitse jongen ;



had er ook zo kunnen staan denk ik Embarassed gisterenavond kever in de garage gezet en naar boven gegaan om mij te wassen enzo...als ik de kever in de garage heb gezet, ruik ik hem altijd wel tot in de slaapkamer op het 2de verdiep, maar deze keer was het een benzinegeur..ben gaan kijken en er lag ne serieuze plas benzine onder de kever..direct alles open gezet in de garage (en in huis ook) en op zoek gegaan naar het probleem...bleek dat de aansluiting van de koperen benzineleiding naar de benzinepomp was losgekomen Shocked
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Air_Wes
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 29-8-2009
Berichten: 361
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

astralogie schreef:
fuch schreef:
Astralogie wij reden met een Zwarte A6 break heb zelfs nog geclaxoneerd.

maar wij reden denk 160km/h Smile


nieuw model A6 met getinte ramen? want heb er wel ene zien voorbijrijden en het was eens iets anders om nen Belg te zien tussen al die Polen Smile

met de pop-outs open en het geluid van de motor hebben wij niet veel gehoord onderweg, behalve toen ik op het middenvak een vrachtwagen voorstak en er ineens uit het niets 1 of ander monster met een waanzinnig geluid en een waanzinnige snelheid op het linkervak voorbij kwam Shocked

en das gevaarlijk e man tegen 160 op het linkervak, heb er daar een paar zien voorbijvliegen die zeker rond de 250 zaten denk ik Laughing


Dat gebrul was die M3 CSL (witte) Laughing

_________________
Don't ride behind me, i may not be your leader. Don't ride in front of me, i may not be your guard. Just ride beside me, and be my brother!

Ride to live, live to ride!
member of Road Pirates C.C.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

nieuw model A6 met getinte ramen


yep Smile

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fuck man weeral een bus uitgebrand. Shocked
Zuivere nachtmerrie zoiet...

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
pp
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 28-2-2010
Berichten: 148
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Silver RS schreef:
dit was wel minder voor die duitse jongen ;



Op terugweg een flink halfuur in de file gestaan op de A2, dit was dus de reden. Bus stond al op trailer toen ik passeerde, kompleet uitgefikt, schoot enkel een karkas van over. Mijn frustratie over dat tijdverlies was meteen weg toen ik zag wat de reden was. Dat verzinkt in het niets met wat die buseigenaars is overkomen. Gelukkig zijn de inzittenden alemaal ongedeerd:
http://www.nw-news.de/lokale_news/herford/herford/6667558_Oldtimer_brennt_auf_der_A2_aus.html

_________________
www.PPress.be - Classic Car Photography
www.facebook.com/PPress.ClassicCarPhotography
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
berten
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 15-12-2004
Berichten: 2636
Woonplaats: Pulle

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

geweldige meeting!
enkele foto's die ik geschoten heb



















_________________
geinspireerd door de Ferre...
77er german look ...
mijn project: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=34286&start=0


-Waardebepalingen voor 2ehands voertuigen & oldtimers-
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Harmann



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 20-10-2009
Berichten: 99
Woonplaats: W-Vl

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2012 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote


_________________
http://www.westcoastbugs.com
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group