www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 4:40 pm
slagmoersleutels en andere airtools
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ratbak
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1053
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Do Jun 09, 2005 10:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er staat nu een slagmoersleutel in aanbieding bij de meeste zaken die autoonderdelen verkopen,staat in de brochure van eagle,kost 93e+btw.. en dat is deftig gerief..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
cox1.2TP
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 3343
Woonplaats: wijchmaal

BerichtGeplaatst: Vr Jun 10, 2005 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet nog niet wanneer maar zal maar pas juli of augustus zijn.
_________________
Barn Member
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
FURBY
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 14-5-2005
Berichten: 1669
Woonplaats: Houthalen

BerichtGeplaatst: Za Jun 18, 2005 7:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

volg ratbak zen advies , dat zijn de iets betere slagmoersleutels , daar krijgde tenminste iets mee los :rolleyes:
_________________

www.furbysherbies.com
Vermogen is hoe hard je de muur raakt... Koppel is hoe ver je de muur meeneemt!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
leblanc



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 23-10-2005
Berichten: 74

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb van criko zo nen dremel op lucht en kheb al echt mottig gedaan mee da ding aan mijn autoke en macheert nog supergoe!!! Was ook nie overdreven duur. Wel zorgen dat ge ne olievernevelaar op compressor hebt. Dan moete da nie keer op keer zitte smeren!
_________________
En de kever passeert de GTi (vooral dan dieje van de willems) en de quattro, daarna de porsche en al de rest natuurlijk Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb een set dopsleutels van eagle,onverwoestbaar !
prijs in promotie in de autochop €110,en zeer degelijk materiaal.. Wink
ps: wil je levenslang garantie, moet je voor Facom gaan,kost wel meer !

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Joppe



Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 9-5-2004
Berichten: 84
Woonplaats: Zandhoven

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als uw boulonneuse niet goed gaat, ligt het waarschijnlijk aan uwe compressor... Voor een boulonneuse hebt ge veel luchtdebiet nodig...

Hangt 'm maar eens via een slang van 12 of 14 aan de compressor ipv een 8'je, verschil is dag en nacht... En dat geldt ook voor de goedkope...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vw_speedsterke
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 483
Woonplaats: overpelt

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2006 10:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad compressor doe veel met een kleine compressor met een tankje van 25l zul je er niks mee kunnen doen. Heb ook eens zo goed koop ding gekocht en had een kleine compressorke met een tank van 50l.

Kreeg er niks mee los. Toen ma een grote compressor gekocht op 380v en een tank van 250L Twisted Evil Het grote geweld dus... Cool
Met da goedkoop slagmoersleutel kreeg ik nog niks los.... Confused Toen op bij een kerel die naar faillissementen ging een complete set van facom gekocht, ma nu krijg ik het wel los Razz
Maar goed gereedschap kost veel geld....

Wat ik mee speelt is je NM dat je gereedschap kan lostrekken.... Goedkope slagmoersleutels hebben meerstal maar een lage trekkracht
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Top shop speedster driver
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 1017
Woonplaats: Langstraat 26 2270 Herenthout

BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Chicago pneumatics is héél profesioneel materiaal maar wel ni goedkoop, andere goede merken: Berner, Atlas Copco.... Ook goed materiaal. Ik kan het weten aangezien ik er dagelijks mee werk...

M.v.g.
Davy.

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Gereedschappen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group