www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 25, 2024 2:23 pm
De start
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
181



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 6-3-2012
Berichten: 40
Woonplaats: Waregem

BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2012 9:11 am    Onderwerp: De start Reageer met quote

hallo allemaal,

Ik ben nog een volledige leek en ik vroeg me af hoe ik het best begin aan de restauratie van mijn vw 181.

Omdat hij nu nog mooi bobbelig groen staat moet ik eerst de oude lak verwijderen om te zien wat er nog van overschiet Wink .

Omdat mij werkruimte beperkt is moet ik deze inplannen in stappen.
Ik veronderstel dat kaal zetten, lassen , en primer zetten vlug achter elkaar moeten gebeuren omdat hij anders weer onder het vliegroest komt te zitten ? Het vlugst is natuurlijk laten zandstralen en direct in primer zetten. Hoe pakken jullie dit aan ?

mvg,

Jens
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 72
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2012 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rotte stukken eruit slijpen en nieuw stuk inlassen. Dan pas naar het volgende gat !! Als je klaar bent,laten stralen en meteen laten coaten. Alle delen die dan nog boven water komen daarna lassen..
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nielsraket
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 2-1-2012
Berichten: 204
Woonplaats: Dendermonde