www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 06, 2024 7:50 pm
een vraagje over de motor
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kever-rider
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 168
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2004 7:41 pm    Onderwerp: een vraagje over de motor Reageer met quote

hallo keverfans

ik heb een vraag mijn kevertje is een vw 1303 van bj'74
moet ik dan mijn kleppen en klepzittingen veranderen of niet

ik weet ik ben een echte leek in het vak dus sorry als het een domme vraag is

______________
kever-rider


Laatst aangepast door kever-rider op Ma Mrt 22, 2004 9:23 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
ratbak
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1053
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2004 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nope,enkel in het begin als je loodvrij rijd de klepspelling in het oog houden.. als er te snel te weinig klepspelling is zal je idd cullasen moeten aanpassen,maar normaal gezien moet het kunnen..
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -19
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2004 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo

om welke reden wil /moet je de kleppen en zittingen vervangen
iets meer info aub

erwin
Naar boven