www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Apr 24, 2024 11:03 pm
Budel wordt Wanroij!!!!!!!!!!!!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oldrider
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 24-11-2009
Berichten: 453
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

superweekend!
redelijk wa spulletjes gevonden voor den 181 en kunnen vergelijken met anderen en dergerlijke!
op naar volgend jaar!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 67
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had toch wel wat moeite met de nieuwe locatie eerlijk gezegd Embarassed
2 uur in de file gestaan voor de ingang. Vanaf de andere kant hoorde ik zelfs tijden van 3+ uur Evil or Very Mad
Komen we de camping (wat dat is het..) oprijden,zie je nergens mensen die je naar een plaatsje begeleiden. Dus helemaal aan het eind van de baan komen we er toevallig 1 tegen in een auto. Gevraagd waar er nog plaats is voor een man of 8,maar daar moest hij het antwoord schuldig blijven want hij wist ook niet meer waar hij het kwijt moest (dit was om 6 uur op vrijdagavond !!!). Stonden 10mtr voor een parkeerplaats met wat open plaats erachter op het gras,,dus gevraagd of we daar niet mochten staan en dat moesten we dan maar doen zei hij Laughing
Voorheen had je in Budel een HERRIEcamping en een familiecamping,maar daar had je dat dus niet. Met het gevolg dat je naast een paar horken staat die de hele nacht staan te schreeuwen en niet eens stoppen nadat een vader gevraagd had of het iets minder kon omdat zijn kinderen niet konden slapen. Ik was ook in staat m'n tentje uit te komen,maar heb mezelf maar ingehouden Mad . Muntenverkoop en eettentjes stonden ook erg ver uit elkaar vond ik. Tis zeker een leuke plaats voor kids,maar dan moet het weer wel meewerken. Ik hoop dat het volgend jaar iets beter geregeld gaat zijn.

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

nonkel jan schreef:
fotos Wink


des zijn mijn fotos van wanroij




































_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 67
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

En dan ben je nog niet op de camping geweest Laughing
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oldrider
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 24-11-2009
Berichten: 453
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

stond meer luchtgekoelde toys op de camping dan op het terrein vond ik persoonlijk,ik heb 2x de kubel eens uitgehaald,de rest stond hij gwn naast de tent ^^
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
FrankBus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 70
Geregistreerd op: 29-6-2008
Berichten: 2292
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 3:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="wimpie"]Ik had toch wel wat moeite met de nieuwe locatie eerlijk gezegd Embarassed
2 uur in de file gestaan voor de ingang. Vanaf de andere kant hoorde ik zelfs tijden van 3+ uur Evil or Very Mad


Die wachttijden waren idd erg vervelend !!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Alles kwam ook in een trechter terecht , en of ze dan moeite deden om het wat vlotter te laten verlopen ?????????????????????? Rolling Eyes Rolling Eyes
Bijna mijne motor opgestookt aan die inkom , kwas kontent dat ik em eindelijk kon parkeren !!!

_________________
Mistabuzdriver
T2a'68 Sold
Spaar '75
T1 ' 58
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 67
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik begrijp niet waarom ze niet met een winkelwagentje of bolderkar vol met de goodiebags,bandjes en money langs de file lopen en alvast de entree
regelen. Als je dan vervolgens bij de ingang aankomt ff je arm met bandje omhoog en gaaaaaaaann.
Ben ik nou zou slim of wat ??? Laughing Wink

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
FrankBus
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 70
Geregistreerd op: 29-6-2008
Berichten: 2292
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd Wimpie , dat zeiden wij ook al !!!
Waren we samen toch slim hé Laughing

_________________
Mistabuzdriver
T2a'68 Sold
Spaar '75
T1 ' 58
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
frederick
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 23-5-2005
Berichten: 970
Woonplaats: Beerzel

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond het een leuke meeting! Mooie locatie (misschien zelfs iets te groot!)
Wat spijtig is dat je niet eens een toertje kan rijden op het terrein met je luchtgekoelde.
Wat ook overdreven was is dat je €20 opleg moet betalen voor een niet luchtgekoelde! Dat ze iets meer vragen kan ik verstaan maar €20 Confused
Als je weet dat een weekend ticket €35 is, dan klopt de verhouding niet echt ze!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2013 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

frederick schreef:
Ik vond het een leuke meeting! Mooie locatie (misschien zelfs iets te groot!)
Wat spijtig is dat je niet eens een toertje kan rijden op het terrein met je luchtgekoelde.
Wat ook overdreven was is dat je €20 opleg moet betalen voor een niet luchtgekoelde! Dat ze iets meer vragen kan ik verstaan maar €20 Confused
Als je weet dat een weekend ticket €35 is, dan klopt de verhouding niet echt ze!
Het is misschien inderdaad wat overdreven maar het is nog steeds de bedoeling om zoveel mogelijk luchtgekoelde vw's op het treffen te vinden. Voor de rest zijn er andere meetings zoals VAGfest of dergelijke.
Je had wel de mogelijkheid om te betalen en als je de niet luchtgekoelde terug van het terrein haalde je geld terug te krijgen.
Ik ben misschien iemand van de oude stempel maar een luchtgekoelde meeting blijft een luchtgekoelde meeting. Ben zelf eigenaar van een T3 watergekoeld en zal nooit of te nimmer mijn wagen tussen de luchtgekoelde plaatsen of ze moesten op de flyer zetten ook voor type25/T3 watergekoeld. karl
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group