www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 12:04 am
kever trekt niet door

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lawrence



Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 10-4-2012
Berichten: 49
Woonplaats: vlijtingen

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2012 8:37 pm    Onderwerp: kever trekt niet door Reageer met quote

Hoi
Vandaag toerke gaan maken met de kever maar begon al snel slecht
Ik vertrek thuis en merk dat de kever nier door trekt bij een hoger toerental als ik naar een hoger toerental wil gaan moet ik pompem op mijn gas en dan trek hij weer even goed bij daarna herhaalt het zich
En als ik aan een rood licht kom en ik laat hem terug naar rolantie komem dan valt hij uit tenzij ik heel even gas geef en dan draait hij weer normaal
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
koen1303



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 26-10-2008
Berichten: 3358
Woonplaats: As

BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2012 1:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

luchtlek tussen carbu en spruitstuk of spruitstuk en cilinderkop (?) ... of uwe vlotter blijft hangen zodat uwe carbu "overstroomt" ... of nog 1 van de 1001 andere mogelijke oorzaken ...
_________________
1303LS - 1972 .. under continuous construction ...
T3 Westfalia 2.0 - 1980 .. same, .. driving project ..
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
lawrence



Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 10-4-2012
Berichten: 49
Woonplaats: vlijtingen

BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kleppen, ontsteking afgesteld carburator gereviseert geen lucht lekken en hij blijft het doen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2421
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2012 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hierbij een hele resem mogelijkheden , belangrijk is dat je na elke wijziging een test doet, anders weet je nooit wat het probleem was...

Ontsteking: ontsteking te vroeg of te laat, Bougies vonken niet of slecht (nat of vettig, elektrodenafstand te groot of te klein), slechte isolatie bougiekabels, doorgeslagen rotor of verdelerkap, vuile of versleten of erg ingebrandde contactpunten, defecte condensator, bobijn defect (kortsluiting)...
Brandstofsysteem: defecte benzinepomp, verstopte sproeiers, vlotternaald klemt, slechte chokewerking, vlotterkamer stroomt over, water of vuil in vlotterkamer enz...
Kijk voor basisafstellingen eens op http://users.skynet.be/fa305889/index.html of Google eens naar Polleke's keversite
Binnenkort zet ik daarop een lijstje met motorstoringen + mogelijke oplossingen

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group