www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 03, 2024 5:12 am
vraagje ivm verschillende merken en prijs/kwaliteit

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
domien




Geregistreerd op: 14-5-2010
Berichten: 80
Woonplaats: Meulebeke

BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2012 8:48 pm    Onderwerp: vraagje ivm verschillende merken en prijs/kwaliteit Reageer met quote

hoi, ik heb hier een vraagje en hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen,

aangezien ik onder het mes moet morgen en ik me toch een beetje met vw wil bezighouden, had ik nu de vraag over miniaturen(vooral 1:24)

welke zijn de beste miniaturen? merk bv revell ofzo

ik zou me eventueel eens bezighouden met enkele busjes en kevers na te maken van ons bende, maar ik zou graag hebben dat dus bv van een kevertje, de deuren koffer enzo open kunnen. (plastic modelkits)
zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben of kan je dit ergens op het net achterhalen?

heb hier reeds een busje(samba) van revell waar nagenoeg alles open kan prijs rond 25euro en een busje t1 van hasegawa prijs rond 30euro waar eig niks open kan.
dus qua prijs zou ik zeggen dat je niet altijd beter bent met een duurder exmplaar.

hopelijk kan iemand wat tips geven, zodat ik me toch een drietal maanden kan bezighouden Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
<Giovanni>



Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 24-9-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2012 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan ook metaal versies kopen en deze aanpassen? Deze gaan meestal wel open. Ik koop mijn meestal op modelcarworld.de
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group