www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 5:25 pm
the Wizards '57 beetle -->Pop outs!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

aha, ja die koplampen heb ik al gezien, das dus van het amerikaans model? Ik dacht dat het iets aftermarket was. Idd LED gebruiken voor pinkers is ook nog een optie, best alles een keer bekijken maar vorlopig zal het zo blijven. Morgen eens kijken of ik naar de control geraak.
_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kristof.



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-4-2012
Berichten: 245
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik bedoelde meer zoiets
http://www.paruzzi.com/images/mega4015.jpg?refresh=1296229309
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 10:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oja die, zijn die normaal niet voor een ovaal? Is daarna nooit meer standaard gemonteerd geweet denk ik.
_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kristof.



Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 22-4-2012
Berichten: 245
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: Ma Jan 13, 2014 10:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Op paruzzi staat tot 7-57.
Of zoals gezegd koplampen met pinkers in.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2014 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klein updateje vandaag, kever is eindelijk door de keuring. Ik was twee weken geleden al eens geweest maar was toen afgekeurd omdat mijn rechts remlicht niet werkte Rolling Eyes Ik dacht dat ze er niet naar keken maar ja. De rest van de opmerkingen heb ik ook maar aangepakt maar hebben ze niets meer aan gedaan. Groene kaart dus!! Cool Spijtig genoeg wel wat laat, ik had gehoopt om ermee naar mol te rijden maar dat zal er niet inzitten.

Cheerio!

_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Ma Feb 10, 2014 9:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hellohello!! Grote update vandaag Very Happy . Dit is het relaas van de afgelopen dagen. Vorige week heb ik praktisch niks kunnen doen aangezien ik thuis zat met een ontsteking aan mijn hand en ik dus niks kon/mocht doen van de dokter . Serieus mijn kas opgefret dus Evil or Very Mad . Eind vorige week ben ik dan begonnen aan een werkske waar ik al veel langer aan wou beginnen maar dat dus niet kon voor de keuring: de kever verder verlagen. Dropped spindles zaten er al op, versmald en verstelbaar asje lag al een tijdje te wachten in de garage. En wat zie je dan? Net als deze erop zit zie ik op f4f een advertentie van een vooras die mij ook wel interessant leek Rolling Eyes Smile . Als ik een compleet nieuwe as kan steken ipv een gelaste, dan weet ik het wel. Vorige zaterdag dus heel het pokke-eind naar Apeldoorn afgezakt om bij Robstar mijn asje op te halen. Die zit er nu dus op. Nu stond hij dus wel heel erg met zijn poep in de lucht dus kon de achteras niet lang achterblijven. Achteras is twee tanden gezakt, veerplaten ingeslepen en korte gasschokdempers gemonteerd. In de tussentijd is de bandenboer ook druk bezig geweest en zijn mijn velgen van nieuw rubber voorzien. Vooraan 135-15 op standaard 4.5 velg, achteraan 185-65-15 op 6.5 duim verbreed staal. Alle vier de banden zijn voorzien van atlas dunne bandenringen. Ik ben heel tevreden met het resultaat, het was wel hard werken maar het was het waard Twisted Evil .

Hier een paar sfeerbeelden

Bugpeople skidplate een kleurtje gegeven. Zit er (nog) niet op want hij schijnt niet direct te passen op de nieuwe vooras, ik moet dit eens bekijken.



Vooras nummer 1 (hier dus nog met skidplate) die ondertussen dus terug op het schap ligt



Verkorte spoorstangen waren niet gespoten, die hebben dus een laagje verf
gekregen voor montage.



Kogels ook ff meegenomen



En op het einde van de dag was dit het resultaat. Sorry voor de crappy kwaliteit maar het was echt al stekedonker. Morgen mss eens betere fotos maken.





In de toekomst komen er mss nog wel wieldeksels op maar ik vind het zo ook wel wat hebben, ik zal wel zien. Hopelijk deze week wat verder doen, ik heb nog een pak leuke onderdelen liggen Cool Pop outs moeten er nog in, jaartalplaatje, pijlpinkers, mistlamp,....

Cheerio!

_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Ruby 63er
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 25-9-2013
Berichten: 51
Woonplaats: Izegem

BerichtGeplaatst: Ma Feb 10, 2014 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vele beter op dat origineel staal. Staat mooi laag zo Wink
_________________
Kever 1963 Low 'n Slow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Rubenski



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 10-9-2012
Berichten: 702
Woonplaats: Merendree

BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2014 4:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

schone!!
_________________
Seablue 1964 kever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Robstar



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 23-8-2009
Berichten: 129
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2014 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

the Wizard schreef:
Vorige zaterdag dus heel het pokke-eind naar Apeldoorn afgezakt om bij Robstar mijn asje op te halen.

Bugpeople skidplate een kleurtje gegeven. Zit er (nog) niet op want hij schijnt niet direct te passen op de nieuwe vooras, ik moet dit eens bekijken.



Was maar een klein stukje toch Wink

Skidplate moet gemonteerd worden met langere vooras bouten!

Staat heerlijk zo! Mr. Green

_________________
'55 Oval - Sold
'70 T2a - Sold
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2014 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Robstar schreef:
the Wizard schreef:
Vorige zaterdag dus heel het pokke-eind naar Apeldoorn afgezakt om bij Robstar mijn asje op te halen.

Bugpeople skidplate een kleurtje gegeven. Zit er (nog) niet op want hij schijnt niet direct te passen op de nieuwe vooras, ik moet dit eens bekijken.



Was maar een klein stukje toch Wink

Skidplate moet gemonteerd worden met langere vooras bouten!

Staat heerlijk zo! Mr. Green


Hehe, het was 210 km maar als jij dat een stukje noemt, goed hoor Laughing maar het was het dubbel en dwars waard. Skidplate moet idd met langere bouten (en die heb ik) maar hij raakt de onderkant van de as en komt er dus niet recht tegen. Dan ook nog een klein probleempje met de voorste schokdempers, die krijg ik niet gepast op de nieuwe as. Zijn gasschokdempers dus die zijn iets dikker, denk dat dat het probleem is.

Cheerio!

_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group