www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 9:02 am
advertentie's
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wat denken jullie over wie er kan adverteren
iedereen die zich registreerd
22%
 22%  [ 12 ]
mensen met een bepaald aantal posts
9%
 9%  [ 5 ]
alleen echt actieve leden
11%
 11%  [ 6 ]
actieve leden en handelaars die iets bijdragen op het forum of een sponsoring doen
56%
 56%  [ 30 ]
Totaal aantal stemmen : 53

Auteur Bericht
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik geef Kevin & Guy, hier gelijk in !

dus, ik ben er voorstander van.

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 4:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb 3 dagen geleden een mail gestuurd naar piet om te vragen of er niets kan veranderen .
tot nu toe geen reaktie .

er zitten hier zeker goede voorstellen tussen enkel moeten ze uitgevoerd worden .

heel moeilijk om gemotiveerd te blijven op deze manier Confused
op den duur begin je te denken of het allemaal wel nuttig is .

maar het is duidelijk dat er toch veel zijn die vinden dat er iets moet veranderen , er komen goede voorstellen er reacties genoeg .

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Guy schreef:
64 Notch schreef:
Als je een maximum van 10 advertenties pakt met daarin maximaal 2 voertuigen los je al veel op. Het "uppen" van advertenties niet toestaan en advertenties van mensen die elke keer een advertentie terug bovenaan plaatsen eraf gooien. Ook de advertenties na pak 'm beet 2 maand laten vervallen.
Zeker advertenties van elk onderdeeltje apart tegengaan (dit los je o.a. op met een maximaal aantal advertenties).
Advertenties van handelaars, Tja ik ben er geen voorstander van, als ze dan de boel maar sponseren.
Op Keversite voeren we (moderaters en beheerdersteam) een strikt beleid, maar met veel onderling overleg. Als dat hier ook zou gebeuren, zal dat veel ergernis schelen.

Voor de rest: Keep It Up Wink


Klopt volledig en is ook mijn gedacht
,maar als de webmaster een ander gedacht heeft en alles liever laat zoals het is
kunnen wij als moderators niets anders dan toezien als een koe naar de trein.
Ik vind het goed dat Kevin hier initiatief in neemt en steun hem daar ook in, hoop echt dat er toch wat veranderd hiermee.


ik wacht nog even af , want anders gaat deze koe den trein gewoon laten passeren ze .

als de samenwerking met de admin zou verlopen zoals wij onderling eerst overleggen zou het snel in orde zijn Smile

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
markske



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 3818
Woonplaats: westmeerbeek

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote


_________________
lasser nodig?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

rustig mannekes Smile
de Piet heeft ook wel een echte job hé!

los daarvan zou een max aantal advertenties al veel oplossen denk ik!
Misschien zelf een max aantal per maand (dan zijt ge direct verlost van diegenen die altijd voor hetzelfde een nieuwe ad maken zodat ze boven staat)
Of dit makkelijk in te stellen is... (ik vermoed van niet)

Maar eventueel kan je dit principe zo toepassen (alleen moet je dan manueel het nodige nakijken).
pak je max 10 advertenties, dan moeten de moderators bij vermoeden van misbruik even bij die persoon nakijken.
Meer dan 10 ads.... alles deleten...
(natuurlijk wel duidelijk zijn in de regels)
Piet kan zelfs een lijstje samenstellen x en y sponseren voor Z euro...
Dus zij mogen 20 ads...
Alles is mogelijk!

Ivm met moderators, een "flag" optie op het forum zou best handig zijn (evenals een hiden forum om het nodige te kunnen overleggen tussen moderators)

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als ge met 2 moderators manueel iedereen moet gaan na kijken en als ze meer als 10 ads hebben alles deleten dan vrees ik dat ik mijn job moet opzeggen .
das gewoon niet haalbaar , je moet elke ad één voor één open doen en verwijderen .
ik begin ook alle dagen om 6u en ben thuis alst werk gedaan is , ook vaak om 18u of later .
het is niet dat ge de ads van 1 persoon kunt open zetten als mod en uit die lijst kunt wissen .

maar het probleem van te weinig en afwezige mods zit niet enkel in advertentie's , er zijn er bij die maanden niet opt forum komen .

maar uiteindelijk zijn het niet de mods die de regels bepalen , als piet morgen mij laat weten dat ik ads van niet actieve leden en de leden met +10 ads mag wissen dan wil ik dat nog wel een kans geven .
maar dat moet dan wel tussen de regels gezet worden .

hier zitten er veel tussen die niet weten hoeveel ads ik en guy hier op en week verwijderen of soms een pb sturen om aan te passen .


een hidden forum zou idd heeeeeeel handig zijn , maar vrees dat er dan ook eerst een paar nieuwe en enthousiaste mods moeten bijkomen .

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb hier zelf wel meer dan 10 ads staan,zal er dus flink moeten in snoeien...Persoonlijk denk ik dan ook,dat een aantal relevante posts intressanter is. Vooral uit nederland wordt er hier nu enorm veel geadverteerd,omdat ze op keversite geen kans maken om te adverteren ( zelfs particulieren,die naar de moderator inschatting,te veel adverteren worden als handelaar beschouwd).

Ik zie hier ook lange lijsten van advertenties van personen die nog geen een zinnig woord over vw of de luchtgekoelde in het algemeen hier neergeschreven hebben....

_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Silver RS schreef:
ik heb hier zelf wel meer dan 10 ads staan,zal er dus flink moeten in snoeien...Persoonlijk denk ik dan ook,dat een aantal relevante posts intressanter is. Vooral uit nederland wordt er hier nu enorm veel geadverteerd,omdat ze op keversite geen kans maken om te adverteren ( zelfs particulieren,die naar de moderator inschatting,te veel adverteren worden als handelaar beschouwd).

Ik zie hier ook lange lijsten van advertenties van personen die nog geen een zinnig woord over vw of de luchtgekoelde in het algemeen hier neergeschreven hebben....


idd 10ads is ook wat drastisch voor een handelaar , maar neem nu een ad of 25 voor een handelaar die actief is op het forum en een sponsoring doet.
de meeste hebben hier toch een banner staan dus die zijn al sponsor .

maar 10 voor een actieve particulier moet toch goed genoeg zijn .

en ik vind niks bijdragen opt forum , geen ads plaatsen .
het aantal noorderburen met 0 posts die veel ads zetten swingt idd de pan uit .
soms dezelfde persoon onder 2 nick namen Rolling Eyes

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Sancho
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 8-4-2004
Berichten: 2409
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 10:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevinbuske schreef:
als ge met 2 moderators manueel iedereen moet gaan na kijken en als ze meer als 10 ads hebben alles deleten dan vrees ik dat ik mijn job moet opzeggen .
das gewoon niet haalbaar , je moet elke ad één voor één open doen en verwijderen .
ik begin ook alle dagen om 6u en ben thuis alst werk gedaan is , ook vaak om 18u of later .
het is niet dat ge de ads van 1 persoon kunt open zetten als mod en uit die lijst kunt wissen .

maar het probleem van te weinig en afwezige mods zit niet enkel in advertentie's , er zijn er bij die maanden niet opt forum komen .

maar uiteindelijk zijn het niet de mods die de regels bepalen , als piet morgen mij laat weten dat ik ads van niet actieve leden en de leden met +10 ads mag wissen dan wil ik dat nog wel een kans geven .
maar dat moet dan wel tussen de regels gezet worden .

hier zitten er veel tussen die niet weten hoeveel ads ik en guy hier op en week verwijderen of soms een pb sturen om aan te passen .


een hidden forum zou idd heeeeeeel handig zijn , maar vrees dat er dan ook eerst een paar nieuwe en enthousiaste mods moeten bijkomen .


het is zeker veel werk, maar die "10" in de regels is natuurlijk een richtlijn, dan kunt ge diegene die erover gaan aanpakken Razz
ook hier kan een "flag" optie veel werk verlichten.
nu moet je bijna alles gaan lezen om de slechte eruit te halen

_________________
Op zoek naar een splitbus??? check ==>Aircooled Import
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
kevinbuske
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 8-1-2004
Berichten: 2219
Woonplaats: zoersel

BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2012 11:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sancho schreef:
kevinbuske schreef:
als ge met 2 moderators manueel iedereen moet gaan na kijken en als ze meer als 10 ads hebben alles deleten dan vrees ik dat ik mijn job moet opzeggen .
das gewoon niet haalbaar , je moet elke ad één voor één open doen en verwijderen .
ik begin ook alle dagen om 6u en ben thuis alst werk gedaan is , ook vaak om 18u of later .
het is niet dat ge de ads van 1 persoon kunt open zetten als mod en uit die lijst kunt wissen .

maar het probleem van te weinig en afwezige mods zit niet enkel in advertentie's , er zijn er bij die maanden niet opt forum komen .

maar uiteindelijk zijn het niet de mods die de regels bepalen , als piet morgen mij laat weten dat ik ads van niet actieve leden en de leden met +10 ads mag wissen dan wil ik dat nog wel een kans geven .
maar dat moet dan wel tussen de regels gezet worden .

hier zitten er veel tussen die niet weten hoeveel ads ik en guy hier op en week verwijderen of soms een pb sturen om aan te passen .


een hidden forum zou idd heeeeeeel handig zijn , maar vrees dat er dan ook eerst een paar nieuwe en enthousiaste mods moeten bijkomen .


het is zeker veel werk, maar die "10" in de regels is natuurlijk een richtlijn, dan kunt ge diegene die erover gaan aanpakken Razz
ook hier kan een "flag" optie veel werk verlichten.
nu moet je bijna alles gaan lezen om de slechte eruit te halen



die flag optie kan idd hard helpen , nu lees ik elke ad zonder prijs al na om te zien of der nergens eene vermeld staat .
de eene dag heb je daar meer werk mee dan de andere.

heb trouwens net het onderdeel diversen eens uitgekuist .
voor ijskasten boten en andere zooi bestaat kapaza dacht ik Rolling Eyes

_________________

1963 so35
1967 notchback

WWW.THEDUBCAVE.BE

https://www.facebook.com/Aircooled.VW.Restoration/?ref=aymt_homepage_panel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group