www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Apr 28, 2024 3:42 pm
Nieuw project Kever 78
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schepper_junior



Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 19-7-2005
Berichten: 7
Woonplaats: lokeren

BerichtGeplaatst: Ma Sep 05, 2005 8:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waarschijnlijk zal ik dat randje wel anders kunnen oplossen dus dat kan er ook wel af. Een andere rand zoeken zal niet nodig zijn want hij is eigenlijk niet roest maar denk dat ie wel roestgevoelig is zoals alle randen. Daarom moet hij er maar af.

Verder nog een kleine update.

De roestplekken in het dak ruim uitgeschuurd.



Wat me hierbij opviel is dat je ook roestplekjes tegenkomt onder de lak tijdens het wegschuren (zeer kleine, niet diepe). Hoe dat komt weet ik niet. Misschien roest van in de Fabriek voor hij in de lak ging?


Hierna zijn de plekken volledig in de zinkspray gezet.



Deze moet ik deze week nog even schuren en een goedkope spuitbusverf overzetten die ik er kan afwassen met acceton voor het dak in de spuitplamuur gaat.

Dit is wat er al terecht gekomen is van de elektrolytische ontroest methode.



Heb ondervonden dat je het proces wat moet helpen door af en toe de losse verf eraf te steken met plamuurmes.

Ga het nog grootser aanpakken en een zwembadje kopen Laughing als ik dat nog kan vinden zo aan het eind van de zomer.

In tussentijd ben ik ook af en toe bezig lijm te strippen en te schuren van de kattenbak.



Boven de rood omcirkelde gaten zaten 2 plaatjes gekit. Weet iemand waarvoor de gaten dienen. Ook de Lat aangeduid met peil weet ik niet of die wel gebruikt wordt?

_________________
LED-en FIBERverkoop op http://www.glowrider.be

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Ma Sep 05, 2005 9:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

In die lat zit een tapijt die aan uw achterbank vast hangt als ik nie mis ben. Als je dan uw achterbank plat legt is da zo 1 plat vlak.
_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
de-roze-kever-oilsjt



Leeftijd: 86
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 5627
Woonplaats: Geraardsbergen 4ever

BerichtGeplaatst: Ma Sep 05, 2005 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

achterbank plat ja, maar ge moet uw zitkussen dan wel wegpakken om de volle ruimte te kunne hebben Wink
_________________
my VW is really a pregnant rollerskate !!!

a dirty mind is a terrible thing to waste...


rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group