www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 08, 2024 12:09 am
werelrecordpoging VW oldtimer colonne Wolfsburg 28/06
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2013 10:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dj_ schreef:
kurt181 schreef:
astralogie schreef:
heb juist gezien dat het dan ook den Bug In is Embarassed Very Happy


Idd das jammer Sad


Bug In kunt ge nog wel eens naar toe ... maar ditte is ene keer ... en nog 25 jaar wachten voor het 100 jarig bestaan ... dat ga ik toch niet doen Laughing Cool


Idd Dj,je hebt me overtuigd

Misschien de topic titel eens aanpassen...het is eigenlijk voor alle vw-oldtimers Wink dus ik kan ook mee Very Happy

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
gasgeven




Geregistreerd op: 11-1-2012
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2013 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok, moderator, kan je titel van deze thread veranderen naar langst vw oldtimer colonne?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2013 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gasgeven schreef:
ok, moderator, kan je titel van deze thread veranderen naar langst vw oldtimer colonne?


Ik zie dat jij de auteur bent van deze topic,gewoon naar je eerste post gaan...wijzig aanklikken en titel veranderen Wink
Yep its that simple Smile

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
gasgeven




Geregistreerd op: 11-1-2012
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2013 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok cava, den titel is veranderd Smile.

Kent er iemand volk van Wolfsburg kever club? Ik zou willen promotie maken en daarvoor moet 't en 't ander worden afgesproken met de hoofdorganisator. Op hun website reageren ze niet.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ferre maggen



Leeftijd: -21
Geregistreerd op: 13-3-2010
Berichten: 27
Woonplaats: kinrooi

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 2:14 pm    Onderwerp: Wolfsburg Reageer met quote

Zou dat weekend ook graag naar Wolfsburg gaan. Zijn er mensen die zeker weten dat er naar toe gaan en er geen probleem mee hebben dat er ook andere mee zouden gaan. Lijkt me wel tof om met meerdere Vw's samen te gaan.
Laat gerust iets weten.

Grtz ,
Ferre
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
gasgeven




Geregistreerd op: 11-1-2012
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga zeker gaan, lijkt mij tof om samen te naar daar te rijden en ik ken nog volk die zeker gaat gaan Smile.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ferre maggen



Leeftijd: -21
Geregistreerd op: 13-3-2010
Berichten: 27
Woonplaats: kinrooi

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gasgeven schreef:
ik ga zeker gaan, lijkt mij tof om samen te naar daar te rijden en ik ken nog volk die zeker gaat gaan Smile.



Ok , zou mss goed zijn als iedereen die wil meegaan zich kenbaar zou maken om toch alles op tijd te kunnen regelen zoals , wanneer , hoe , wie , wat , waar... en de overnachting ( en ).
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
WimJeans



Leeftijd: -16
Geregistreerd op: 25-9-2012
Berichten: 27
Woonplaats: Lummen

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik en mijn zoon gaan met de jeanskever, en heb mijn hotel al geboekt.
2 nachten, in het parkhotel in wolfsburg
ik ben van plan om vrijdagmiddag te vertrekken vanuit Lummen
en zondagavond terug af te komen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
gasgeven




Geregistreerd op: 11-1-2012
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat hangt er nog vanaf wanneer ik vertrek, donderdagmiddag als ik alleen rij, vrijdagmorgen als ik ne convoyeur heb.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ferre maggen



Leeftijd: -21
Geregistreerd op: 13-3-2010
Berichten: 27
Woonplaats: kinrooi

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ondertussen ook 2 overnachtingen geboekt in het Parkhotel samen met mijn zoon en wij vertrekken ook op de vrijdag. Laat maar iets weten om samen naar daar te rijden , lijkt me toffer dan alleen te rijden.
Wij zijn van Kinrooi.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Buitenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group