www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 3:19 pm
bus76 project
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pirre



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 26-5-2004
Berichten: 29
Woonplaats: Meise Vlaams Brabant

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2005 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Bedankt voor de toffe reacties.

De weduwe in kwestie was eigenlijk meer aan het roepen op ons omdat we teveel lawaai maakten, dat het te lang duurde, dat er te veel stof was, dat hare garage overhoop lag Shocked ( Arrow vanaf dat wij daar binnen zijn gekomen kon je eindelijk 2 stappen na elkaar zetten zonder vallen ma bon...) en ze zaagde ook dat het materiaal niet altijd op dezelfde plaats werd teruggezet (wat allemaal inbeelding was),....

Soit, heb het een jaar uitgehouden met da gezaag( ook een beetje verplicht of ik kon mijn buske aan ne garagist geven om verder af te werken $$$$!!!! -> dus effe doorgebeten)

Voor het dak -> misschien niet goed gekeken maar dat was een pop dakje achteraan boven de kofferruimte en da trok op ni veel -> daarom toegelast.

Voor de homologatie naar personenvoertuig-> het was standaard een personenbusje en de vorige eigenaar had daar een zelfgebouwd interieur van ne camper ingemaakt. Hij heeft dat laten overzetten naar een camperbusje -> ik veronderstel dat de omgekeerde weg ook mogelijk moet zijn.

Hiervoor heb ik mij geïnformeerd in het keuringscentrum in mollem en daar hebben ze mij gezegd dat ik hem in orde moest zetten.
Eens hij klaar is -> laten tonen in dieteren anderlecht.
Als zij de plaatsing van de stoelen en de veiligheidsgordels goed vinden krijg ik mijn gelijkvormigheidsattest.

Ik zou het echt ni zien zitten om hier terug ff ne camper van te maken zenne pff.
Na 1 jaar en 2 maanden werk zou ik er zo snel mogelijk de baan mee willen opgaan.

Eindelijk rondsnorren....

Peter.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
den duracell
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 29-12-2003
Berichten: 515
Woonplaats: 9120 beveren - waas

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2005 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

proper gedaan. je bent goe bezig.
ben benieuwt voor de treffekens

_________________
Een dag zonder men bus is als een dag niet beleeft. Hihi
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
B52man
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 24-12-2003
Berichten: 1450
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: Do Jul 28, 2005 10:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Awel het moet toch te doen zijn, mijn neef heeft van zijnen transporter volledig gesloten enen gemaakt met een achterbank in en nog half vrachtruim, dacht ook dat hij dat der niet door ging krijgen, maar is toch gelukt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
k4
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 5-1-2004
Berichten: 1719
Woonplaats: lier

BerichtGeplaatst: Vr Jul 29, 2005 11:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jongens da is knap werk.
willen jullie mijne '74 ni zo opmaken?

_________________
beter nooit dan te laat
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group