www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mei 03, 2024 7:36 am
probleem met versnellingsbak van semi automatic

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
modderbeest



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 14
Woonplaats: Vaalbeek

BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2004 8:54 pm    Onderwerp: probleem met versnellingsbak van semi automatic Reageer met quote

Ik heb een probleem met de boite van mijn 1300 kever semi automatic als de motor niet draait kan ik schakelen maar als de motor draait krijg ik hem in geen enkele versnelling. Waaraan kan dit liggen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2004 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hebt ge nu echt geen beter fotoke van uwe auto ! maar op mijn kap zitten dat ik onze site nog ni aan gepast heb !!!
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
bloemme



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 3356
Woonplaats: 3071 Erps-Kwerps

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 28, 2004 3:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

modderbeest ! ik denk dat we zelf zullen moeten zoeken naar het probleem ! (terwijl staat dat hier weer ne keer bovenaan )! Laughing
_________________
Yves -Steffy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Hellraiser
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 1402
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 29, 2004 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mijn origineel handleidingske zit der in het motorcompartiment
ergens nog een zekeringske van 8A, als da doorbrandt kunde nimeer schakelen Very Happy

Greetzzz

_________________
Don't take life too seriously...no one gets out alive anyway.

Porsche 911 Targa bouwpakketje Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
modderbeest



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 14
Woonplaats: Vaalbeek

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 29, 2004 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ hellraiser zou je me kunnen zeggen waar ergens in het motorcompartiment? Alvast bedankt want van de zekeringske wist ik niets en mijn madam rijdt ook met ne semi dus ge moet niet vragen hoe goed wij hiervan op de hoogte zijn Embarassed [/quote]
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Black_Beretta




Geregistreerd op: 24-3-2004
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 29, 2004 4:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zekering zit in een losse houder, zoals de zekering van de achteruitrijlichten. de plaats varieert al eens, bij de mijne zit ze origineel rechts maar ik heb ook al semi-automaten gehad waar ze links zit. onder de pookbescherming zit een contactje, kan zijn dat dat vuil is. contactje zorgt er voor dat heel de boel ontkoppelt als je de pook aanraakt. als hij niet ontkoppelt, krijg je hem uiteraard niet in versnelling.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
modderbeest



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 14
Woonplaats: Vaalbeek

BerichtGeplaatst: Za Apr 03, 2004 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zekering en kontaktje onder de pook gekontroleerd en nog wil hij niet ontkoppellen Evil or Very Mad iemand nog een voorstel? Crying or Very sad
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Black_Beretta




Geregistreerd op: 24-3-2004
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Zo Apr 04, 2004 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als je de versnellingspook beweegt terwijl de motor draait moet je de ontkoppelpomp horen draaien. maakt een vrij zwaar geluid. als je dat niet hoort, spanning aan de pomp controleren. geen spanning: elektrisch probleem. wel spanning: pomp naar de ******. meen ik mij te herinneren uit een donker en mistig verleden.
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group