Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jantje Flat4Free Rakker
Leeftijd: 37 Geregistreerd op: 31-5-2006 Berichten: 234
Woonplaats: Mol
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 4:26 pm Onderwerp: |
|
|
trek nekeer een foto'ke van het plaatje van de motor, zo hebben we alle gegevens van de motor, of typ hier alle gevgens die op het plaatje staan, anders kunnen we je niet echt helpen denk ik.....
groetjes jan _________________ 1303 Cabrio 1975 |
|
Naar boven |
|
|
thomasvdm Flat4Free Rakker
Leeftijd: 35 Geregistreerd op: 4-3-2007 Berichten: 246
Woonplaats: Izegem
|
Geplaatst: Do Jun 26, 2008 10:46 pm Onderwerp: |
|
|
damn :p al die moeilijke oplossingen van die hooggeschoolde mensen hier.
eerlijkgezegt ... kheb nu al paar huizen gedaan en khem der zoveel nog ni gezien die mono zijn..
de meeste zijn 3x220
voort zelfde geld is zijn motor van brug 3x220 en is em veel goeikoper he met een 3fasig stopcontact te plaatsen en als zijn net 3x380 is dan zijn we der heel door e |
|
Naar boven |
|
|
volvob20
Geregistreerd op: 31-12-2007 Berichten: 39
Woonplaats: west -vlaanderen
|
Geplaatst: Zo Jul 27, 2008 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
idem zelfde probleem gehad, een motor op 220 volt is max3pk, niet genoeg om de start te doen, ik heb er gewoon één op gezet met een overbrenging op, draait iets trager maar kracht te over nu, motor gaat van vb: 800toeren naar 50 toeren nu, |
|
Naar boven |
|
|
Fluffy Rabbit
Leeftijd: 36 Geregistreerd op: 29-7-2008 Berichten: 2
Woonplaats: Waasland
|
Geplaatst: Di Jul 29, 2008 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
Hey!
Een frequentiesturing lijkt mij ook een mogelijk oplossing...
Deze kan je gewoon 2fasig krijge die een inwendige omvormer heeft naar 3f.
Ook in alle maten en vermogens te verkrijgen.
Zo verlies je geen kracht op je nodige 3fasen.
Als je met een condensator werkt gaat je verschuiving tussen je fasen niet corect verlopen & de motor bij grote belasting niet heel soepel draaien.
Heb niet echt een idee welk de prijzen hier van zijn.
grtjs _________________ ** THERE IS NO WRONG IT'S ALL RIGHT ** |
|
Naar boven |
|
|
volvob20
Geregistreerd op: 31-12-2007 Berichten: 39
Woonplaats: west -vlaanderen
|
Geplaatst: Wo Jul 30, 2008 6:40 am Onderwerp: |
|
|
dat is indaraad het verschil, een omvormer, (degelijke) kan tot 500 euro kosten, mijn okasie motorke geeft mij 75 euro gekost,, gaat wat langzaam omhoog, maar voor mezelf is dat prima |
|
Naar boven |
|
|
volvob20
Geregistreerd op: 31-12-2007 Berichten: 39
Woonplaats: west -vlaanderen
|
Geplaatst: Do Aug 21, 2008 5:08 am Onderwerp: |
|
|
en, marcheer t'spel nu al? |
|
Naar boven |
|
|
zwitter rag Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 52 Geregistreerd op: 30-12-2004 Berichten: 876
Woonplaats: antwerpen (schoten)
|
Geplaatst: Do Aug 21, 2008 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
nee momenteel gewoon nog geen tijd,
ben volop met mijn huis bezig dat gaat nu voor. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
no_mans_land
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 21-8-2004 Berichten: 90
Woonplaats: heist-op-den-berg
|
Geplaatst: Vr Okt 24, 2008 4:50 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb dit ook gedaan. motor is op 220 en brug gaat even snel omhoog als met de 380motor...
mijn motor komt van De rijck motoren. wel de as moeten laten aanpassen
geen problemen mee gehad... gaat op de zelfde snelheid omhoog enz... _________________ MVG Dave
projectje stopgezet...
https://photobucket.com/albums/v420/no_mans_land/
komt iets anders in de plaats...
maar blijven VW trouw... (= |
|
Naar boven |
|
|
zwitter rag Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 52 Geregistreerd op: 30-12-2004 Berichten: 876
Woonplaats: antwerpen (schoten)
|
Geplaatst: Za Okt 25, 2008 11:12 am Onderwerp: |
|
|
@ no_mans_land
denk dat ik ook gewoon een andere motor ga kopen en de brug zo ga laten werken.
tzal wel pas ergens in januari zijn, ben nog in mijn huis bezig en dat gaat nu voor, ik ga ook is informeren om een aansluiting voor 380. het ligt in elk geval bij mij in de straat. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|