Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mooncutter Flat4Free Groentje
Leeftijd: 46 Geregistreerd op: 28-8-2013 Berichten: 26
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2014 9:52 am Onderwerp: Eerste uitstapje in onze T3 |
|
|
Hey!
Een reisverslag kan je dit niet echt noemen.
Zowat een maand geleden kochten we deze 1.6 luchtgekoelde T3.
Dit zijn een paar foto's van ons eerste uitstapje.
We hebben gewoon een luchtmatras achterin gegooid en vertrokken naar Durbuy voor een paar dagen. Het was allemaal een beetje primitief, maar wij vonden het in elk geval super. Het uitzicht was prachtig, het weer perfect en het busje handelt perfect, dus wat heb je nog meer nodig voor een zeer geslaagd weekend. We kijken in elk geval al uit naar ons volgend uitstapje.
_________________ Een coole muurschildering in je garage of je oldtimer levens echt op je slaapkamer muur? Een adres : http://www.vivapintura.be |
|
Naar boven |
|
|
Gertje Weg Flat4Free Junkie
Leeftijd: 6 Geregistreerd op: 7-1-2004 Berichten: 1966
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2014 11:00 am Onderwerp: |
|
|
Tof !
Zo zijn we halfweg de jaren tachtig ook begonnen. Een T3, beetje bij beetje verder aangekleed om op reis te gaan en veel enthousiasme. Aanvankelijk enkel met de bus zelf, later met een groot zeil, dat we over de bus spanden als afdak/tent, later met een echte aanbouwtent,...
We reden ermee naar de Jura, de Ardèche, de Pyreneeën, de Alpen, Denemarken, Engeland, Tjechië,...
Nu doen we dat nog steeds met onze T2ab. Heerlijk.
Ik hoop dat jullie er even veel plezier aan beleven als wij. _________________ member of the vw luchtpompers |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 25, 2014 3:19 pm Onderwerp: |
|
|
Nog een paar fototjes terug gevonden
_________________ Een coole muurschildering in je garage of je oldtimer levens echt op je slaapkamer muur? Een adres : http://www.vivapintura.be |
|
Naar boven |
|
|
Ardo Flat4Free Groentje
Leeftijd: 31 Geregistreerd op: 20-4-2013 Berichten: 6
|
Geplaatst: Do Jun 26, 2014 11:32 am Onderwerp: |
|
|
Super! Mooie bus ook! Dat kleurke staat echt super op nen T3! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jun 26, 2014 11:54 am Onderwerp: |
|
|
Hey, thnx! we zijn er zelf ook heel blij mee. De kleur die erop zit is nog de originele lak van 1980. En die wille we ook echt graag zo houden.
Hij is nog in zeer goede staat, maar hier en daar zijn er een paar kleine roestvlekjes. Ik zou deze graag herstellen maar zonder de hele bus te moeten herspuiten. Ik ben bang dat zelfs al ik precies dezelfde lak laat aanmaken, ik dit nooit ga kunnen blenden. Iemand hier die daar ervaring mee heft en/of bereid is me daarbij te helpen? _________________ Een coole muurschildering in je garage of je oldtimer levens echt op je slaapkamer muur? Een adres : http://www.vivapintura.be |
|
Naar boven |
|
|
steven louwies Flat4Free Junkie
Leeftijd: 34 Geregistreerd op: 27-8-2007 Berichten: 1291
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2014 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Echt vet! Alleen zou ik de nummerplaat op de bumper zetten. _________________ Old vw parts |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 10, 2014 7:55 am Onderwerp: |
|
|
steven louwies schreef: | Echt vet! Alleen zou ik de nummerplaat op de bumper zetten. |
Ja, daar had ik ook al aan gedacht, of misschien zelfs er onder, maar het was op deze manier voorzien toen we hem hebben gekocht en we hebben er eigenlijk sinds dien nog zo goed als niets aan gedaan. De voor en echter bumper moeten trouwens nog vervangen worden, wan die zijn helemaal beblutst. Dus als iemand die liggen heeft en wil verkopen... _________________ Een coole muurschildering in je garage of je oldtimer levens echt op je slaapkamer muur? Een adres : http://www.vivapintura.be |
|
Naar boven |
|
|
MR.specialized
Leeftijd: 40 Geregistreerd op: 31-5-2006 Berichten: 72
|
Geplaatst: Ma Aug 11, 2014 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
prachtige foto's ,het genieten staat op jullie gezichten geschreven !
veel succes met jullie busje in de toekomst . _________________ volkswagen a way of life |
|
Naar boven |
|
|
ab Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 9-10-2010 Berichten: 575
|
Geplaatst: Di Aug 12, 2014 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
nice! _________________ Lichten afstellen? |
|
Naar boven |
|
|
Braes Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 37 Geregistreerd op: 31-8-2011 Berichten: 304
|
Geplaatst: Ma Sep 22, 2014 10:16 am Onderwerp: |
|
|
Hangt er nu reclame op de bus ?
Dan heb ik u dit weekend gezien, ik was degene die uit het raam hing van de voorbij rijdende auto |
|
Naar boven |
|
|
|
|