www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 2:24 pm
Oldtimer na 30 jaar
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 9:49 am    Onderwerp: oldtimer 30 jaar Reageer met quote

Dit laatste voorstel vind ik ook zinvol.
Wie is er tegen de misbruiken die er nu bestaan?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben anders redelijk content dat ik voor mijn 911 waarmee ik de laatste 5 jaar 10000 Km gebold heb geen jaarlijkse 870€ taks meer moet betalen ...
Woon-werkverkeer is (terecht) verboden dus het kan voor de flikken toch zo moeilijk niet zijn deze van de bedrijfsparking te plukken ??
Wij zien ze dagelijks staan/rijden, zij toch ook?
Ik ga trouwens jaarlijks naar de keuring! Als er iets mankeert weet ik het liever...

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Nonkel Pol
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 7-12-2003
Berichten: 177
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 11:28 am    Onderwerp: oldtimer 30 jaar Reageer met quote

Voor wie jaarlijks naar de keuring gaat, is er sowieso geen probleem.
We hebben het hier over voertuigen met oldtimerstatuut (O-nummerplaat) die hiervan misbruik maken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 11:40 am    Onderwerp: Re: oldtimer 30 jaar Reageer met quote

Nonkel Pol schreef:
Voor wie jaarlijks naar de keuring gaat, is er sowieso geen probleem.
We hebben het hier over voertuigen met oldtimerstatuut (O-nummerplaat) die hiervan misbruik maken.


X2
Ik heb er niets op tegen dat je dagelijks me je oldie wilt rijden. Maar schrijf hem dan dagelijks in en ga alle jaar naar de keuring zoals iedereen.
Misbruik van het Oldtimerstatuut om zo goedkoper dagelijks te rijden is niet de bedoeling. Helaas zijn er reeds velen die dit wel doen.

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 11:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

oldbeetle schreef:
Ik ben anders redelijk content dat ik voor mijn 911 waarmee ik de laatste 5 jaar 10000 Km gebold heb geen jaarlijkse 870€ taks meer moet betalen ...
Woon-werkverkeer is (terecht) verboden dus het kan voor de flikken toch zo moeilijk niet zijn deze van de bedrijfsparking te plukken ??
Wij zien ze dagelijks staan/rijden, zij toch ook?
Ik ga trouwens jaarlijks naar de keuring! Als er iets mankeert weet ik het liever...


Wegentaks verandert niet als je hem oldie inschrijft of dagelijks (als hij +25 is). Wat wel veel verschilt is het feit dat je niet meer naar de keuring hoeft en de verzekering peanuts is. Mijn Audi 80 is binnen 3 jaar ook oldie. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt hem op O-plaat te zetten. Mss dat ik dan wel classic car neem met woon-werkverkeer verzekering.

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
oldbeetle
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 23-6-2004
Berichten: 1065
Woonplaats: Ter Vichten

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 11:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

"Wegentaks verandert niet als je hem oldie inschrijft of dagelijks (als hij +25 is). "
Dat weet ik maar als ze de leeftijd optrekken tot 30 of 40 jaar ben ik weer de pineut aan zo'n hoge rijtaks...
Nu blijf ik een gewone plaat en jaarlijkse keuringbehouden maar die taks is weggevallen!
Liever boete's op misbruikers dan alles optrekken voor mij hoor

Wink

_________________
Christophe.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2015 1:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oldbeetle schreef:
"Wegentaks verandert niet als je hem oldie inschrijft of dagelijks (als hij +25 is). "
Dat weet ik maar als ze de leeftijd optrekken tot 30 of 40 jaar ben ik weer de pineut aan zo'n hoge rijtaks...
Nu blijf ik een gewone plaat en jaarlijkse keuringbehouden maar die taks is weggevallen!
Liever boete's op misbruikers dan alles optrekken voor mij hoor

Wink


Ik zit een beetje met hetzelfde probleem Wink. Binnen 2 jaar is mijn Audi Oldie. Voordelig voor mijn wegentaks. Als ze die naar 30 jaar brengen moet ik wachten tot 2023 Sad. Spijtig helaas Sad

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2015 7:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisterenavond wandelingske weest doen in de gebuurte met den hond. Kwam een van mijn buren aanrijden met een 250d op O plaat. De buur reed ervoor met een lichte vracht Defender. Tuurlijk sprak ik hem aan. Ik vroeg: oldie'ke gekocht? Antwoord: Ja, was veel goekoper dan de Defender. Rij nu dagelijks met die Mercedes omdat het een pak scheelt in verzekering, diesel en ik niet meer naar de keuring hoef Rolling Eyes.

Dit is dus HET probleem. Eigenlijk kan het mij al geen zak meer schelen dat het 30 jaar wordt. Mag voor mijn part worden zoals in Nederland.
Zal vanavond nog eens een wandelingske doen en eens een fotoke nemen.

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Zo Aug 16, 2015 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voilasie dit is em dus. Vind hem op zich niet mis, maar tis wel een moeilijke wagen om te trekken aangezien de dochter ermee s'avonds gaat werken ... handig he dat je nu met een oldie dag en nacht mag rijden ....

Geweldig toch die echte liefhebbers

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Michielvw
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-6-2013
Berichten: 921
Woonplaats: Vliermaalroot

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2015 1:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

vind dit nu ook geen oldtimer en voor mij mogen ze het ook verhogen. Als ze met de auto gaat werken dan zal ze bij een ongeval zelf alle kosten mogen betalen want wagen is niet verzekerd voor woon werk verkeer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group