www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Jun 13, 2024 6:13 am
binnenkant spatborden en binnenspatborden

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
metalcorp²
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 9
Geregistreerd op: 3-12-2016
Berichten: 3
Woonplaats: Wijnegem

BerichtGeplaatst: Za Dec 03, 2016 1:37 pm    Onderwerp: binnenkant spatborden en binnenspatborden Reageer met quote

Hallo, ik restaureer een kever 1300 van 1968. Hoe worden de binnenkanten van de spatborden en binnenspatborden meestal afgewerkt, want ze zijn onderhevig aan steenslag. Ik kan ze spuiten in dezelfde lak als de buitenkant, afwerken met zwarte antisteenslag(teroson3000) of antisteenslag en dan afwerken met dezelfde lak als de buitenkant(maar dan is het resultaat niet zo glad). Heeft er iemand suggesties?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2016 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Moet dit niet bij techniek staan?

Nu om op uw vraag te antwoorden. Normaal inderdaad met steenslag. Maar ik zie liefst gewoon met blote lak. Onder die zwarte rommel kun je immers veel rot en roest wegsteken.

Mvg

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
metalcorp²
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 9
Geregistreerd op: 3-12-2016
Berichten: 3
Woonplaats: Wijnegem

BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2016 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja. Ik ben nog niet thuis op de site. Embarassed
Toch bedankt om te antwoorden. Ik moet een keuze maken tussen esthetiek en functionaliteit. Ik ben professioneel restaurateur en volg gewoonlijk de wensen van de klant. Maar deze is voor mijn vrouw. Ze wil er ook een rally in Frankrijk mee rijden. Ik zal voor het beste tussen de 2 kiezen. Glad, maar genoeg additief zodat de lak flexibel blijft en dus beter bestand tegen de steenslag. Idea
tik mijn naam in google en je komt op mijn website(vergeet de ² niet)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
De Garaasj
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 22-6-2007
Berichten: 393
Woonplaats: hoboken

BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2016 7:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou bij intensief gebruik toch antisteenslag zetten en dan meelakken.
_________________
De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2016 1:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik gebruikte gladde antisteenlag aan de binnenzijde van de spatborden en schutborden. Nadien meegelakt in de kleur, waardoor je een mooie gladde afwerking krijgt. voordeel van gladde afwerking is dat vuil ook makkelijk te verwijderen is.
_________________
1200L '77 dakotabeige
1200L '76 lofotengroen - verkocht -
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group